Gå til innhold

Hvor finner jeg han...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til å finne han som er omsorgsfull, empatisk, energisk og glad i å være ute, glad i barn, gjerne ha barn selv, ha selvstendig og grei økonomi og som ser lyst på livet men som er jordnær. Hvor finner man slike menn? 

Tinder har jeg prøvd og ikke funnet noen slike, heller motsatt. På byn er de hvertfall ikke! Hvor skal jeg lete? 

Anonymkode: e60d2...925

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro de holder seg laaangt unna Tinder i hvertfall. Hva har du å tilby da, vil tro det er ganske uninteressant for en slik mann du beskriver å vikle seg inn i et forhold med noen som er eller har vært på Tinder.

Anonymkode: bd8fb...faf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ute, på arrangementer med barna? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

På arbeidsplassen. I frivillige organisasjoner. Gjennom hobbyer og felles interesser. I barnas idrettslag. I nabolaget. I vennegjengen til felles venner.

De mennene du beskriver er vel i flertallet blant menn? Den jevne mann er en bra mann, er mitt inntrykk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil tro de holder seg laaangt unna Tinder i hvertfall. Hva har du å tilby da, vil tro det er ganske uninteressant for en slik mann du beskriver å vikle seg inn i et forhold med noen som er eller har vært på Tinder.

LOL! 

Anonymkode: df0e4...661

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du TS er uinteressant for slike menn? Vet du noe mer om TS enn det hun har skrevet i HI om hva hun ser etter og ikke har funnet?

Statistisk sett - for noen år siden i hvert fall - er det vel blant venner eller på jobben man oftest møter de man ender opp med på lang sikt hvis jeg husker rett. 

Anonymkode: c76f5...e69

Skrevet

Jeg har så lyst til å finne han som er omsorgsfull, empatisk, energisk og glad i å være ute, glad i barn, gjerne ha barn selv, ha selvstendig og grei økonomi og som ser lyst på livet men som er jordnær. Hvor finner man slike menn? 

Tinder har jeg prøvd og ikke funnet noen slike, heller motsatt. På byn er de hvertfall ikke! Hvor skal jeg lete? 

Hva med å være der du bor og lever? 

Skrevet

Du finner han her på KG 😝🤪😋

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De (vi) er på Tinder (som «alle» andre), du må bare lete litt bedre. Sveipe på de som skriver en informativ bio, men kanskje ikke har de mest spennende profilbildene. Og så må du ha en bio selv, ikke bare bilder.

Anonymkode: 848fb...d05

AnonymBruker
Skrevet

Og for guds skyld - skriv noe i profilen din. Litt mer enn "liker å trene" og en haug med emojies.

De uten tekst i profilen, de som fronter pupper og lår mer enn et fint bilde og de med kun emojies får en big "nope" av meg.

Anonymkode: 9b34d...e7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...