Gå til innhold

Energidrikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken energidrikk liker du best? Og hvilken smaker mest som brus? 

Anonymkode: c9e60...0f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker best battery med blåbær. Alle smaker brus, det er jo brus?😅

Anonymkode: b1690...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes energidrikker er så harry og teit, men så liker jeg dem litt🙈 drikker bare nocco og explo, for de føles litt mer som "sportsdrikker" ikke  råner-tenåringsaktige som monster, redbull osv... 

Battery liker jeg overhode ikke etter litt for mange fæle drinker på tidlig 2000-tall.

Anonymkode: aaf56...e1c

AnonymBruker
Skrevet

Monster Mango Loco 

Absolutt den beste energidrikken.

Anonymkode: f29ee...924

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes energidrikker er så harry og teit, men så liker jeg dem litt🙈 drikker bare nocco og explo, for de føles litt mer som "sportsdrikker" ikke  råner-tenåringsaktige som monster, redbull osv... 

Battery liker jeg overhode ikke etter litt for mange fæle drinker på tidlig 2000-tall.

Ser ikke helt hva som er så Harry med energidrikke. Det er bare en brus med ekstra mye koffein?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser ikke helt hva som er så Harry med energidrikke. Det er bare en brus med ekstra mye koffein?

Jeg er kontaktlærer på en ungdomsskole der ordensreglementet forbyr energidrikker, er 43 år, beslaglegger og heller ut energidrikker i hvert friminutt når jeg har inspeksjon. Så blir klokka 14.05 og jeg går på kontoret og spretter meg en Nocco...det er litt harry synes jeg når jeg er 44 år! 😂😂😂🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kontaktlærer på en ungdomsskole der ordensreglementet forbyr energidrikker, er 43 år, beslaglegger og heller ut energidrikker i hvert friminutt når jeg har inspeksjon. Så blir klokka 14.05 og jeg går på kontoret og spretter meg en Nocco...det er litt harry synes jeg når jeg er 44 år! 😂😂😂🙈

43 år*

Skrevet

Hvit Monster.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER Monster Khaotic. Vet ikke hva det er med den, men den er vanvittig god. Monster Aussie Lemonade smaker sitronlemonade. Battery med blåbær er også veldig god.

Anonymkode: 91f04...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Liker redbull, tørst og burn. Liker ikke monster smaker kunstig, smakte på den lilla den smakte som de parfymerte always binda lukter😂

Anonymkode: b7d5a...bfd

Skrevet

Alle jeg har smakt smaker helt forferdelig. Holder meg til kaffe, te, juice, vann og evt en brus i ny og ne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Monster Mango Loco 

Absolutt den beste energidrikken.

Anonymkode: f29ee...924

Livets drikke!!! 

Skrevet

Rockstar Xdurance og Bang Energidrikkene er mine favoritter.....men jeg liker alle energidrikker utenom de med punch i seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...