Gå til innhold

Voksen mann som elsker tegnefilmer! Hva faen er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hva jeg har rotet meg bort i nå.. har møtt en fyr jeg egentlig liker ganske godt, og som jeg ble kjent med via ei venninne. Vi har hengt litt rundt omkring, men har ikke vært hjemme hos han før i går. Må si det var litt av et sjokk for min del. Han har masse (og da mener jeg masse!!!) tegnefilmer og dritt fra tegnefilmer hjemme. Typ DVD-filmer (aner virkelig ikke hvor mange det var - kanskje flere hundre?!?). I tillegg hadde han masse figurer og annet ubrukelige "samleobjekter" rundt omkring i leiligheten sin. Visste faktisk ikke hva jeg skal si, trodde dette var en vanlig normal fyr. Han har jo høyere utdanning og jobber med økonomi!!! Viser seg at han elsker masse tegnefilmer og greier, og jeg vet ikke hva. Dette kan da ikke være vanlig for en voksen mann?!? Altså han er i 30 årene! Har ikke snakket med noen om dette eller fortalt det til venninnen min enda. Skjønner ikke hva slags fyr dette er, og vurderer å bare droppe hele opplegget før det går for langt. Noen som har vært bort i noe som ligner dette før??

Anonymkode: 43bfe...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt verste mareritt er å rote meg borti i en fyr som liker barn litt for godt eller noe. Og her får jeg en uggen følelse i hele kroppen!

TS

Skrevet

Høres ut som en av mine kompiser. Han har vanvittige mengder med manga, anime, samleobjekter og tegnefilmer 😅 jeg ser ikke problemet. Du har sikkert dine hobbyer og interesser og du MÅ jo ikke delta på hans. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er du som har ett problem her. Skader hans interesse deg? Hvis nei, hvorfor i all verden bruker du energi på det? 

Gå videre du, så kan han finne noen bedre som elsker han for den han er 

Anonymkode: 6dcac...ba0

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Tenker du skal droppe han så han slipper å forholde seg til en fordomsfull dame som deg. 

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en voksen kvinne på nesten 50 år som elsker tegnefilmer ala The Flintstones, The Jetsons, Scooby Doo og Disney , Boomerang pleide å sende disse og jeg satt langt utover kvelden og koste meg. Syntes tegnefilmer er avslappende.

Anonymkode: 87baf...1f6

• Liker 11
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du hørtes jo ut som en skikkelig catch i motsetning... 

Anonymkode: 51b1d...6c3

• Liker 21
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lurer litt på hva jeg har rotet meg bort i nå.. har møtt en fyr jeg egentlig liker ganske godt, og som jeg ble kjent med via ei venninne. Vi har hengt litt rundt omkring, men har ikke vært hjemme hos han før i går. Må si det var litt av et sjokk for min del. Han har masse (og da mener jeg masse!!!) tegnefilmer og dritt fra tegnefilmer hjemme. Typ DVD-filmer (aner virkelig ikke hvor mange det var - kanskje flere hundre?!?). I tillegg hadde han masse figurer og annet ubrukelige "samleobjekter" rundt omkring i leiligheten sin. Visste faktisk ikke hva jeg skal si, trodde dette var en vanlig normal fyr. Han har jo høyere utdanning og jobber med økonomi!!! Viser seg at han elsker masse tegnefilmer og greier, og jeg vet ikke hva. Dette kan da ikke være vanlig for en voksen mann?!? Altså han er i 30 årene! Har ikke snakket med noen om dette eller fortalt det til venninnen min enda. Skjønner ikke hva slags fyr dette er, og vurderer å bare droppe hele opplegget før det går for langt. Noen som har vært bort i noe som ligner dette før??

Du får slutte å møte ham, slik at han kanskje får møtt ei litt mer ålreit dame.

For du fremstår ikke særlig empatisk her. Og når du begynner å trekke inn pedofili osv... Det blir for drøyt!

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mitt verste mareritt er å rote meg borti i en fyr som liker barn litt for godt eller noe. Og her får jeg en uggen følelse i hele kroppen!

TS

Anonymkode: 8aafb...aac

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS

Finnes ikke noen sammenheng der. La nå mannen ha sine interesser, hvis du tenkte fortsette med han, så bør du ihvertfall ikke ytre dine fordomsfulle holdninger 

Anonymkode: 6dcac...ba0

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kanskje han har barn han ikke har fortalt deg om? Er det liksom My little Pony, Frost  og Barbie så er han helgepappa😂😂😂

Endret av Snabeltann
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

TS

Seriøst - du kobler tegnefilmer til pedofili?

Skjerp deg!!

Anonymkode: 1d762...15e

• Liker 26
Skrevet

Han er kanskje litt nerd, men hva et galt med det? 🙂

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er no ikke noe å bli redd for. Mange menn som liker tegnefilmer. Finnes mange gøye,ser de selv!

Anonymkode: 2e3f5...aac

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kalles å ha en hobby/interesse. Man kan ha de merkeligste interesser uten at det bør uroe for mye. Selv har jeg flere. Liker blant annet å bruke god tid i gamle kirker og ruiner i Sør-Europa. Kona fatter ikke poenget med å bruke noen uker i året med å titte på slikt (og museer), men hun lar meg holde på 🤪

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS

Skal man dømmes ut i fra hobby også nå? Han trenger ikke "like barn alt for godt" fordi han samler på tegnefilmer og stæsj.

Vi guttaboys samler oss i mancaven til en kompis, drikker pils og koser oss med Donald duck på 8mm fremviser. Det har vi gjort siden vi var valper og det håper jeg vi fortsetter med til vi er gamle.

Det er samlet haugevis av 8mm disney filmer, VHS, DVD og noe blue Ray. Fir ikke å snakke om veggen med rene tegneserier.

Dette kommer til å arves videre og kommer til å ha stor verdi.

Anonymkode: d6318...932

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Både mannen og jeg (i 40-årene) er superbarnslige når det kommer til film, og elsker tegnefilmer, blant annet de som er skikkelig "dumme". Han er også veldig glad i Lego. Veldig oppfriskende i forhold til eksene, som likte fotball, drikking og flørting med andre damer. 

Anonymkode: c9884...0c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordomsfull much?

Her er begge skikkelig nerder når det kommer til filmer, typ disney, Harry Potter, osv. Har masse Lego bl.a. og en del andre figurer. Vil kalle oss voksne også, typ 30/40 års alderen. Ingen av oss (så vidt jeg vet - etter 11 år sammen) er pedofile heller...!

Anonymkode: 493b0...9fe

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette samme ts som "har" en kollega som finner på mye alene mon tro?? :ler:

Anonymkode: 75288...044

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jøje meg D4A73A88-D53D-404E-B848-C1DD87A2C922.gif.2d15659020b94eb892fd2e6739ca5103.gif Er tegnefilmer galt det og nå BD047420-7A80-44BE-8371-AF92289A3626.gif.8ccee14d564a941df47af302a45c31b8.gif

TegnefilmerBBEB409A-FB90-4E49-87EE-A17AC6E2C5AE.gif.cbf11cc0f51344178ca45683b39b70b1.gifAB87939C-689C-49C1-A4DD-3082E082E7BA.gif.415a880afd6b285e1fee5caa8939b2b4.gif❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame på 40+ som ser mye animert film og anime. Har heldigvis funnet en mann som deler samme interesse, og ikke er like kjedelig og trangsynt som deg. 

Jeg foreslår å åpne deg for nye inntrykk og kunstneriske uttrykk!

Logg inn på Netflix og se noe fra Studio Ghibli, feks Spirited away, som faktisk vant en Oscar. Eller se Your name (dessverre ikke på Netflix). Så kanskje du ombestemmer deg.

Anonymkode: 9fc1c...57f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...