AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Eksen til ei venninne av meg f.eks. Ble singel i 2021 og er nå i sitt 4. forhold etter bruddet (håper det varer nå). Og Marion Ravn som fikk seg mannen sin på første Tinderdate. Hvordan kan dette forklares? Selv er jeg ikke kresen, men det å kaste seg ut i dating etter et langvarig forhold er helt nytt for meg. Jeg tar til meg rådet om det å være bevisst på hva jeg kan tilby en mann i et forhold. Er også ei rolig og beskjeden dame før jeg blir godt kjent med folk. Anonymkode: 6a0ea...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Tenker de er gode å sile. Har man tydelige preferanser/krav, er det større sjans for at en treffer noen som passer. Jeg tror det dummeste en kan gjøre er å begynne å fire på kravene, da skjærer det seg på sikt uansett. Anonymkode: 65b92...96f 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Eksen til ei venninne av meg f.eks. Ble singel i 2021 og er nå i sitt 4. forhold etter bruddet ( Dette høres ikke ut som et godt eksempel da? Jeg tror forskjell ligger mest i personlighet, og noe i flaks og tilfeldigheter. Noen av oss er fæle til å overtenke, og se motsetninger og vansker langt fram i forholdet, og alt skal være så rett, før man i det hele tatt møter personen. Andre er mer pragmatiske, og tenker at; vi prøver, og virker det ikke, så prøver vi noen annen. Så har du kanskje den usunneste varianten, nemlig de som ikke klarer å være alene, og godtar flaggene med åpne øyne. Anonymkode: 48c38...d1c 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Eksen til ei venninne av meg f.eks. Ble singel i 2021 og er nå i sitt 4. forhold etter bruddet (håper det varer nå). Og Marion Ravn som fikk seg mannen sin på første Tinderdate. Hvordan kan dette forklares? Selv er jeg ikke kresen, men det å kaste seg ut i dating etter et langvarig forhold er helt nytt for meg. Jeg tar til meg rådet om det å være bevisst på hva jeg kan tilby en mann i et forhold. Er også ei rolig og beskjeden dame før jeg blir godt kjent med folk. Anonymkode: 6a0ea...6c6 Vær like ettertraktet som Marion Ravn så får du nok kjæreste. Anonymkode: 970cf...10a 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Nå skal du ikke sammenligne deg med Marion Ravn som er kjendis😄 Anonymkode: e5ccd...ca9 3 3
Grüner Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker de er gode å sile. Har man tydelige preferanser/krav, er det større sjans for at en treffer noen som passer. Jeg tror det dummeste en kan gjøre er å begynne å fire på kravene, da skjærer det seg på sikt uansett. Anonymkode: 65b92...96f For noen er det nettopp det som ødelegger for dem; at de har en lang liste med krav. 3
Daria Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Jeg tror det handler litt om innstilling og om å være målrettet, vite hva man er ute etter og gå etter det - eventuelt være åpen for det som måtte dukke opp, uten at det betyr å ta hva som helst. Jeg kjenner noen som knapt har vært single i voksen alder (men relativt få, men lange forhold) og oppfatter dem hverken som desperate, løse eller med lave krav, de er bare "par-typen" som naturlig søker mot å finne en partner. 3
Hippogriff Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Jeg forstår ikke dette med å måtte date for å finne seg kjæreste. Det fins jo menn overalt. Jeg koser meg i singelperioder og gjør nada for endret sivilstatus før det eventuelt bare dukker opp en mann jeg finner interessant. Man treffer jo folk i ulike nettverk gjennom jobb, fritidsinteresser, barnas nettverk osv hele tiden. Jeg syns dating høres bare slitsomt og nervepirrende ut. 2
Gjest Raptuss Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Må det forklares? Kan vi ikke bare kalle det flaks🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 Jeg er singel på fjerde året men kunne hatt flere kjærester på denne tiden, ikke bare idioter men også seriøse og kjekke menn. Var jeg som valgte å ikke gå videre til forhold fordi jeg ikke hadde den «JA» følelsen jeg hadde med eksen. Tror de fleste kunne fått en kjæreste «på dagen» om de ville Anonymkode: ea29f...9dd 1
Cuntzilla Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eksen til ei venninne av meg f.eks. Ble singel i 2021 og er nå i sitt 4. forhold etter bruddet (håper det varer nå). Og Marion Ravn som fikk seg mannen sin på første Tinderdate. Hvordan kan dette forklares? Selv er jeg ikke kresen, men det å kaste seg ut i dating etter et langvarig forhold er helt nytt for meg. Jeg tar til meg rådet om det å være bevisst på hva jeg kan tilby en mann i et forhold. Er også ei rolig og beskjeden dame før jeg blir godt kjent med folk. Anonymkode: 6a0ea...6c6 4 forhold på et par år? Forklaringen er at hun bare hopper veldig raskt inn i forhold uten å bli ordentlig kjent først. Tar vel den første og beste? Å få seg en kjæreste er jo lett som en plett om man ikke er spesielt kravstor. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 Hippogriff skrev (35 minutter siden): Jeg forstår ikke dette med å måtte date for å finne seg kjæreste. Det fins jo menn overalt. Jeg koser meg i singelperioder og gjør nada for endret sivilstatus før det eventuelt bare dukker opp en mann jeg finner interessant. Man treffer jo folk i ulike nettverk gjennom jobb, fritidsinteresser, barnas nettverk osv hele tiden. Jeg syns dating høres bare slitsomt og nervepirrende ut. Kan du forklare hva du gjør?🙊 Altså, det er noe jeg ikke får til. Jeg omgås også egentlig masse menn "hele tiden", men jeg er en sånn som er evig singel. Anonymkode: eaf9f...56b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #13 Skrevet 3. juni 2023 Sikkert mange elementer; man blir fort forelsket, man er veldig spesifikk på hvilken type man ser etter og kan derfor lett plukke den rette, man er svært omgjengelig og glad i folk og går lett overens med mange, man har ikke son krav ar man må være forelsket for å inngå et forhold/det holder å like den andre, man har flaks. Selv er jeg kresen, det skal MYE til før jeg faller for noen og jeg er også en person som lett irriterer meg over trekk og uvaner andre har. Med dette utgangspunktet forstår t o m jeg selv at det vil være vanskelig å finne noen. Er man rundere og mer tolerant er der enklere å finne en partner, tror jeg. Anonymkode: b4350...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du forklare hva du gjør?🙊 Altså, det er noe jeg ikke får til. Jeg omgås også egentlig masse menn "hele tiden", men jeg er en sånn som er evig singel. Anonymkode: eaf9f...56b Handler det ikke om å "sette inn støtet" da, dvs. at du antakeligvis aldri gjør det? Å snakke med og omgås menn er jo første steg, men på et tidspunkt må du jo ta det videre. Om du ikke gjør det vil du jo aldri få kjæreste Anonymkode: 49629...b98 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 Jeg kjenner et par damer som går i forhold med alle de kommer overens med. Hopper fra et forhold til et annet, alltid en flørt eller fem på gang som single. Spooner i parken på andre date og blir kjærester på tredje date. Jeg har alltid tenkt at det ikke kan være kjærlighet med så mange men heller et avhengighetsforhold til nærhet og bekreftelser. Fellesnevneren er at de havner i forhold med mye krangling og ulikheter Tror det er viktig å velge partner med hodet og ikke bare med hjertet Det sagt så hadde jeg selv flaks på Tinder og ble sammen med den aller første tinder daten min. Vi holdt i seks år, men nå syns jeg det er klin umulig å få interesse for noen fra tinder, irriterende! Anonymkode: a33d4...941 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #16 Skrevet 4. juni 2023 TS her. Jeg er født samme år som Marion Ravn, kan minne litt om henne, men en blond versjon. Er slank, middels høy (167). trener fast og holder meg godt. Eksmannen mener jeg er pen og at jeg burde ha funnet meg ny kjæreste for lengst. Jeg er også omgjengelig og utadvendt (får energi av mennesker), men også beskjeden. Har ikke mange venninner, noen nære. Jobber i et kvinneyrke. Så får ta til meg råd om å være mer kontaktsøkende og prøve turistforeningen f.eks. Det siste jeg vil er å være singel i mer enn max 3 år. Anonymkode: 6a0ea...6c6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #17 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Handler det ikke om å "sette inn støtet" da, dvs. at du antakeligvis aldri gjør det? Å snakke med og omgås menn er jo første steg, men på et tidspunkt må du jo ta det videre. Om du ikke gjør det vil du jo aldri få kjæreste Anonymkode: 49629...b98 Kanskje. Jeg setter ikke inn «støtet» med de fleste fordi jeg opplever at enten er de opptatt (hvis jeg finner dem interessante) eller så finner jeg dem vel ikke interessante nok… Men jo. Når jeg har likt noen har jeg pleid å sette inn «støtet». Sist så resulterte det i forhold… som ikke ble bra. Og aller siste gang jeg gjorde det så ble jeg ghostet. Det svir skikkelig når det er en du likte godt og faktisk tenkte at det kunne blitt noe bra med. Og før han ghostet så ga han uttrykk for det samme, men ja … ombestemte seg vel da. Etter det har det vært forholdsvis rolig. Jeg finner sjelden noen interessante nok. Eller noen blir interessert i meg, men jeg er ikke interessert tilbake… Uansett! Poenget er at jeg tror jeg evner å vise interesse hvis jeg liker noen. Men det resulterer ikke i noe som har blitt bra. Foreløpig … Så gudene vet😅 Anonymkode: eaf9f...56b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #18 Skrevet 4. juni 2023 Mange har evnen til å skille mellom gull og gråstein raskt, de kommer ikke til første date engang før den finner ut at her er det ikke noe å hente. Det er klart at de ikke bruker like mye tid som de som ikke finner ut av slikt før kanskje 4 date eller tre måneder. Anonymkode: 964ab...a46 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Skrevet 4. juni 2023 Jeg tror det er fordi jeg er såpass typete at folk enten faller for meg raskt eller ikke i det hele tatt, selv blir jeg raskt betatt men luker også unna lunkne folk og idioter. Har ingen opplevelse av dating slik mange har hatt bortsett fra da jeg var 18. Etter vsg. har jeg kun hatt enten 4+ år lange forhold eller knapt datet i det hele tatt før jeg gikk videre. Folk har blitt litt sjokket over hvor raskt jeg har sluppet dem når de ikke viste tydelig interesse, å date litt og så ta opp tråden driver jeg ikke med. Anonymkode: c7cf6...df8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Eksen til ei venninne av meg f.eks. Ble singel i 2021 og er nå i sitt 4. forhold etter bruddet (håper det varer nå). Og Marion Ravn som fikk seg mannen sin på første Tinderdate. Hvordan kan dette forklares? Selv er jeg ikke kresen, men det å kaste seg ut i dating etter et langvarig forhold er helt nytt for meg. Jeg tar til meg rådet om det å være bevisst på hva jeg kan tilby en mann i et forhold. Er også ei rolig og beskjeden dame før jeg blir godt kjent med folk. Anonymkode: 6a0ea...6c6 Fordi folk er forskjellige💁♂️ Anonymkode: 797b5...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå