AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Del Skrevet 3. juni 2023 og på hvem? Følte du at du taklet det bra? Anonymkode: a36c3...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. juni 2023 #2 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Skjedde i dag faktisk. I 14 dager nå har meg og mannen gått rundt et vann hvor en andemor har fått 12 nydelig små andunger. Og det har blitt en liten snakkis av smaltalk med andre hundeeiere i området "hvor mange hadde hun i dag? typ. Og selvsagt er naturens gang at 12 har blitt til 11 av en måke eller en ravn. Sånt skjer.. Men i dag var det en guttunge på tja kanskje 8-9 år som plukket opp en stein og kastet den og traff den ene andungen, med viten og veldig med vilje. Og med det var 12 blitt til 10. Og det var flere enn meg som fikk dette med seg, og gutten ble snakket til.. Men jeg kjente en sånn type dyp ursinne i meg. Jeg bare: Hva faen... jævla psykopat unge.... Ja I den situasjonen taklet jeg det bra, det var mye følelsene mine hadde lyst til å gjlre som jeg ikke gjorde. Det er heldigvis ikke så ofte jeg ser mennesker være stygge med dyr, men jeg har også opplevd nabo damen slå hunden sin og det er sånn type oppførsel jeg ikke klarer å la gå, da snakker jeg til vedkommende uavhengig av om jeg kjenner de eller ikke, det er en sånn type ting hvor konfliktskyheten bare viker totalt i meg og sinnet over en slik handling kommer til utrykk Jeg blir ellers ikke så sint i relasjoner, blir jeg sint er det fordi noen har gått forbi grensene mine og jeg føler meg tråkket på. Men da er det skjeldent jeg fyker opp, smeller med dører eller blir høy i røsten, men forklarer gjerne hvorfor jeg føler på den urettferdigheten eller hva det nå enn er jeg føler på. Jeg er også blitt klar over at under sinne kan det ligge en hel haug av andre følelser, ofte sårhet men det er bedre å føle på sinnet enn å føle seg såret, det ligger jo også mye energi og kraft i sinne. Med mannen har det nok vært en og annen krangel igjennom 16 år, men ikke noe stort og ikke sånn at det skaper gnisninger, irritasjon og sinne over perioder Endret 3. juni 2023 av skreppamedleppa 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Del Skrevet 3. juni 2023 Mannen min pustet ut litt for tungt for litt siden. Jeg tolket det som en huff-lyd. Jeg er 36 uker gravid, så nei, håndterte det ikke ideelt. Anonymkode: 13552...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Del Skrevet 3. juni 2023 39 uker gravid.. mannen var ute med kompiser hele kvelden. Når han kom hjem skulle vi se en episode av serien vår og jeg går og henter drikke til oss. Når jeg kommer tilbake på stua sitter han med nesa i mobilen.. jeg sier værsegod og setter glasset ned.. ingen reaksjon … den tredje gangen jeg sier VÆRSEGOD!!! Reagerer han. Med å si han må bare skrive ferdig en sms.. jeg ble så sint. Gikk på badet og stelte meg for kvelden og la meg. Anonymkode: 92d88...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Del Skrevet 3. juni 2023 I går var sist gang jeg ble sint... Denne gangen var det ledelsen på jobb som provoserte meg. På grunn av elendig ledelse og feil bruk av ressurser kommer jeg til å få en skikkelig drittdag til mandag. Det kommer til å bli stress fra morgen til ettermiddag, og jeg vet ikke om jeg rekker alt. En ting er sikkert, jeg jobber IKKE overtid for å rette opp i andres feil. Anonymkode: 21e85...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Del Skrevet 3. juni 2023 At mannen dro til hjemlandet for å være der i fire uker og har nå gitt meg beskjed om at han ønsker å bo der og forventer at meg og barna flytter etter. Anonymkode: eab45...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg ble sint tidligere i kveld. Babyen sover dårlig for tiden og våkner hver 30. minutt. Søvndeprivert, syk og utslitt selv kjente jeg at det boblet over da jeg måtte inn og trøste gang nr 4 på to timer. Ikke sint på barnet, men situasjonen. Anonymkode: b5142...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At mannen dro til hjemlandet for å være der i fire uker og har nå gitt meg beskjed om at han ønsker å bo der og forventer at meg og barna flytter etter. Anonymkode: eab45...c0c Heldigvis trenger han rettens samtykke for å flytte de ut av landet lovlig. Gjem barnas pass i mellomtiden. Anonymkode: 13552...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 3. juni 2023 #9 Del Skrevet 3. juni 2023 Kom hjem fra kveldsvakt i kveld og skitne middagstallerkener fortsatt sto på bordet. Mannen min satt og så film, tenåringsdøtrene satt med mobilene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Del Skrevet 3. juni 2023 Handlet rensekrem og fuktighetskrem på Apotek 1 på nett. Da jeg skulle hente varene måtte jeg vise bevis…jeg spurte om det er A eller B preparater jeg har handlet, noe hun sier jeg ikke har. Da rant det over for meg i dag beklageligvis. Men dette var dråpen. Anonymkode: 61974...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #11 Del Skrevet 3. juni 2023 Har spylt steinheller i dag, og kjente sinne da all dritten spratt rundt og jeg ikke fikk samlet det skikkelig.. Men sinnet mitt kommer av at jeg har mye i hode om dagen og jeg kjenner på indre stress Anonymkode: d1151...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #12 Del Skrevet 4. juni 2023 Har tre katter, en av de fosterkatt og to av de er på slankekur. De kan gjøre meg så forbanna. Det er konstant skriking. De skal hoppe oppetter meg. De skal klore på alle møbler. De skal slåss med hverandre. De skal hoppe opp på disken og stjele mat. De skal gå på bordet når vi spiser. Kunne fillerista de om jeg ikke hadde elska dem over alt på jord. En er fosterkatt og skal ikke ut. Han andre vil ikke ut. Drittdyr. Neida. Joda. Anonymkode: c54c6...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå