AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Jeg prøvde det etter å sprutet inni dama, jeg fikk lyst igjen, men hun var litt skeptisk til det, hun engang at måtte komme på henne om jeg skulle slikke. Men hun la seg sånn at det rant ned ettervært, hun virket til å bli sykt tent. Har lyst å sprute på fitta å gå ned på henne, hun er skikkelig våt av og til, og gå ned på henne da.. hun kan renne.. hun gjør meg helt sinnsykt kåt! Burde jeg spørre før jeg slikker sæd av henne? Anonymkode: df8b2...20c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex? Anonymkode: 6c3ae...53d 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Flere menn har slikket meg etter å ha kommet inni meg. Ikke noe spesielt uvanlig, men man snakker ikke høyt om hvilke og hvem sine kroppsvæsker det er 😆 Anonymkode: ab60a...281 2
Gjest Warrior Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Er da normalt det Om du burde spørre henne? Du må i alle fall vite at hun vil bli slikket.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Ts Vi er mer enn gamle nok Høres deilig ut egentlig, får tenning av tanken på det.. har du hatt blitt slikket med andre sin sæd i deg? Ja det gjør jeg selvfølgelig, men var det å komme på henne sånn først, men burde vel bare lufte det muligens Anonymkode: df8b2...20c
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Det er ganske vanlig at menn tar seg en diskret slurp av egen sæd ved å slikke fitta ett slikk eller tre oppover etter sex og late som at de gjør det for å pirre damen og "takke for omgangen". Du trenger nok ikke spørre om det så lenge du ikke gjør det til et stort nummer at det er sæden du slikker i deg og tenner på. Anonymkode: eb24a...ac6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Flere menn har slikket meg etter å ha kommet inni meg. Ikke noe spesielt uvanlig, men man snakker ikke høyt om hvilke og hvem sine kroppsvæsker det er 😆 Anonymkode: ab60a...281 Oralsex etter samleie er sexy syns jeg. Men som du sier, trenger ikke å gjøre noe stort nummer ut av det... da blir det fort kleint (men det gjør det med mange andre ting også). En gentleman ordner opp og gjør ikke noe stort nummer ut av ting 😉 Er mann og har gjort det noen ganger. Syns det er sexy og kanskje litt opphissende. Det smaker henne og det smaker meg ... smaker sex rett og slett (bonus om jeg ser det renne litt ut av henne, men det er mer for min egen del). Egentlig litt rart at slikking etter samleie skal være så unormalt. Det er neppe noen som ville letta på et øyenbryn om det var en kvinne som slikket/sugde en mann etter å ha vært inni henne. Da får hun både smake han + seg selv, akkurat som meg når jeg går ned på henne. Dessuten er det en fin måte å la henne komme på også om det er jeg som kom først. Anonymkode: 557be...abc 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Vi gjør dette ofte, så for meg er det helt naturlig. Aller helst vil han at jeg skal sitte over han sånn at det renner, så er helt naturlig for han å kommunisere det til meg også. Spør henne en gang dere ikke har sex. Hva hun tenker om det og hva du ønsker. Anonymkode: a59db...4b9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Gjort det mange ganger, ikke fordi det tenner meg, men fordi jeg elsker å slikke og kunne ikke brydd meg mindre om det er litt sæd der, men merker dama tenner på det Anonymkode: e7ba7...31a
totti_1 Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg prøvde det etter å sprutet inni dama, jeg fikk lyst igjen, men hun var litt skeptisk til det, hun engang at måtte komme på henne om jeg skulle slikke. Men hun la seg sånn at det rant ned ettervært, hun virket til å bli sykt tent. Har lyst å sprute på fitta å gå ned på henne, hun er skikkelig våt av og til, og gå ned på henne da.. hun kan renne.. hun gjør meg helt sinnsykt kåt! Burde jeg spørre før jeg slikker sæd av henne? Anonymkode: df8b2...20c Æsj 2 1
Even Tuell Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 1 minutt siden, totti_1 said: Æsj Hvorfor er det æsj? Ingen ville tenkt noe over en kvinne som sugde en mann etter samleie. Da blir det både fittesaft og sæd. Hvorfor skulle det være så mye verre for en mann? Det smaker han og henne uansett hvem som gjør det. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ganske vanlig at menn tar seg en diskret slurp av egen sæd ved å slikke fitta ett slikk eller tre oppover etter sex og late som at de gjør det for å pirre damen og "takke for omgangen". Du trenger nok ikke spørre om det så lenge du ikke gjør det til et stort nummer at det er sæden du slikker i deg og tenner på. Anonymkode: eb24a...ac6 Relativt vanlig å slikke i seg egen sæd? Seriøst? Anonymkode: a610b...cc0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #13 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Relativt vanlig å slikke i seg egen sæd? Seriøst? Anonymkode: a610b...cc0 Den var ganske åpenbar trolling den der da 😅 Anonymkode: e7ba7...31a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 Even Tuell skrev (1 time siden): Ingen ville tenkt noe over en kvinne som sugde en mann etter samleie. Jo. Slikking og suging gjøres før samleie. Anonymkode: a610b...cc0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den var ganske åpenbar trolling den der da 😅 Anonymkode: e7ba7...31a «Håper» nesten det 😂 Anonymkode: a610b...cc0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #16 Skrevet 4. juni 2023 Ts Takk for å høre at det er normalt jeg gjorde det ikveld uten å gjøre noe nummer ut av det, men vil jo bare ha henne mer, var super deilig! Anonymkode: df8b2...20c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #17 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Relativt vanlig å slikke i seg egen sæd? Seriøst? Anonymkode: a610b...cc0 Selvfølgelig kun på kvinneguiden. Det er ytterst få hetrofile menn som er keen på å slikke i seg sin egen sæd og er konstruert slik at de blir opphisset av sin egen sæd. Det er kun for spesielle grupper av menn. Anonymkode: 108fa...9a1 1
Kroppogmann Skrevet 4. juni 2023 #18 Skrevet 4. juni 2023 Går gjerne ned på dama etter jeg har kommet i henne…spruter også i egen munn ved onanering…ikke redd egen sæd her! Prat med hverandre og nyt sexen dere har med hverandre. Hva andre mener om deres sex kan jo ikke styre hva dere liker 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #19 Skrevet 4. juni 2023 Min går ofte ned på meg etter han har kommet. Jeg liker at han ikke bryr seg om sine egne kroppsvæsker. Med eksen var det helt uaktuelt at han i det hele tatt tok på meg når han var ferdig. Glad min nåværende ikke er slik. Anonymkode: 06e78...a22 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #20 Skrevet 4. juni 2023 Jeg har ingen problemer med å slikke dama etter å ha kommet i henne. Kliner med henne etter å ha kommet i munnen hennes før hun har svelget alt også, hun tenner veldig på det Anonymkode: 4b393...4b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå