AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Jeg går til en sosionom i kommunen da jeg har opplevd tap og dødsfall i nær familie. Hun er hyggelig, men jeg stoler ikke på henne. Mest fordi vi bor i en liten kommune og jeg vet de snakker innad i tjenesten om folk. De på legesenteret snakker også. Vet ikke om det går ut på bygda, men har venner som jobber innen ulike felt som har plumpet ut med ting. Er redd ting jeg sier kan bli brukt mot meg ved en senere anledning. flere som opplever mistillit til hjelpeapparat i små kommuner? Anonymkode: 427dd...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Ja, egentlig føles det som om man ikke har rett til privatliv på små steder. Anonymkode: 43e53...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, egentlig føles det som om man ikke har rett til privatliv på små steder. Anonymkode: 43e53...a9d Merker at hun også er nyskjerrig. Hvis jeg sier at jeg har vært hos ei venninne, spør hun hvem?! Hadde jeg bodd i en større by hadde de fokusert på hva jeg fortalte, da de ikke vet hvem folk er Anonymkode: 427dd...3d1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merker at hun også er nyskjerrig. Hvis jeg sier at jeg har vært hos ei venninne, spør hun hvem?! Hadde jeg bodd i en større by hadde de fokusert på hva jeg fortalte, da de ikke vet hvem folk er Anonymkode: 427dd...3d1 Kanskje du kunne prøvd å få snakke med noen andre, i f.eks en bygd eller by som er i nærheten men ikke helt? Jeg kjører en times tid for min snakkedame. Anonymkode: 43e53...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå