Gjest Catwoman Skrevet 9. januar 2006 #1 Skrevet 9. januar 2006 Jeg gjør ikke, ifølge dinsides surfometer. http://www.dinside.no/data/bredband-og-internett/ noe jeg kan gjøre med det egentlig?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. januar 2006 #2 Skrevet 9. januar 2006 Klage? Tatt både den vanlige og java-testen?
agbre Skrevet 9. januar 2006 #3 Skrevet 9. januar 2006 Jeg får ikke det jeg betaler for. Det fant jeg ut på fredag. CD hadde økt hastigheten i september og det har ikke skjedd hos meg. Jeg sendte mail og de har sagt at hvis jeg ikke merker forbedring innen onsdag klokka fire så må jeg ta kontakt igjen. Så ta kontakt med selskapet ditt. De ordner forhåpentligvis opp for deg.
Gjest Sabia Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 Her er et annet nettspeedometer, så kan du dobbeltsjekke: http://www.abeltronica.com/velocimetro/pt/...a=uk&newlang=uk
Arkana Skrevet 9. januar 2006 #7 Skrevet 9. januar 2006 Jepp. Jeg får mer enn jeg betaler for. ← Samme her.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #8 Skrevet 10. januar 2006 I følge dinside får vi mindre enn det vi betaler for, i følge denne http://www.tptest.se/ får vi mer enn hva vi betaler for.
Gjest Spacegirl Skrevet 10. januar 2006 #9 Skrevet 10. januar 2006 Jeg får mer enn det jeg betaler for, men det hjelper ikke så mye når jeg stadig må restarte modemet pga at linja detter ut
Brunhilde Skrevet 10. januar 2006 #10 Skrevet 10. januar 2006 Ok. Jeg innrømmer det. Jeg er ikke flink med tall. Hvordan ser jeg hva jeg får? Bare le - gråten tar meg!
Lizzie Skrevet 11. januar 2006 #11 Skrevet 11. januar 2006 Ok. Jeg innrømmer det. Jeg er ikke flink med tall. Hvordan ser jeg hva jeg får? Bare le - gråten tar meg! ← Jeg husket hva vi betalte og sjekket leverandørens hjemmeside. Da fant jeg ut hva jeg skulle ha. Testene viser litt forskjellig, men ikke værre enn at jeg får omtrent det jeg betaler for. Kanskje bittelitt i overkant.
*Ariel* Skrevet 11. januar 2006 #12 Skrevet 11. januar 2006 Jeg får det jeg betaler for, men det er mye grums på linjen. Merker det veldig godt i og med at vi bruker linjen til å spille med
agbre Skrevet 11. januar 2006 #13 Skrevet 11. januar 2006 Jeg får ikke det jeg betaler for. Det fant jeg ut på fredag. CanalDigital hadde økt hastigheten i september og det har ikke skjedd hos meg. Jeg sendte mail og de har sagt at hvis jeg ikke merker forbedring innen onsdag klokka fire så må jeg ta kontakt igjen. Så ta kontakt med selskapet ditt. De ordner forhåpentligvis opp for deg. ← De er noen surrehuer der inne Nå skulle de ordne opp, men det har de selvsagt ikke gjort. Det er fælt å ikke tro at de skulle det heller. Hadde problemer med dem før og etter sommeren også. De er rågode på å svare på mail, men å få fortgang på teknikerne sine? Nei, hva er det????? Måtte bare få ut litt gørr.
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #14 Skrevet 11. januar 2006 Jeg får en god del mer enn det jeg betaler for og har en meget stabil linje. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå