Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Klage? Tatt både den vanlige og java-testen?

Skrevet

Jeg får ikke det jeg betaler for. Det fant jeg ut på fredag. CD hadde økt hastigheten i september og det har ikke skjedd hos meg. Jeg sendte mail og de har sagt at hvis jeg ikke merker forbedring innen onsdag klokka fire så må jeg ta kontakt igjen.

Så ta kontakt med selskapet ditt. De ordner forhåpentligvis opp for deg. :)

Skrevet

Jepp. Jeg får mer enn jeg betaler for.

Skrevet

Ja det får jeg. :)

Skrevet
Jepp. Jeg får mer enn jeg betaler for.

Samme her.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg får mer enn det jeg betaler for, men det hjelper ikke så mye når jeg stadig må restarte modemet pga at linja detter ut :forvirret:

Skrevet

Ok. Jeg innrømmer det. Jeg er ikke flink med tall. Hvordan ser jeg hva jeg får? Bare le - gråten tar meg!

Skrevet
Ok. Jeg innrømmer det. Jeg er ikke flink med tall. Hvordan ser jeg hva jeg får? Bare le - gråten tar meg!

Jeg husket hva vi betalte og sjekket leverandørens hjemmeside. Da fant jeg ut hva jeg skulle ha. Testene viser litt forskjellig, men ikke værre enn at jeg får omtrent det jeg betaler for. Kanskje bittelitt i overkant. :)

Skrevet

Jeg får det jeg betaler for, men det er mye grums på linjen. Merker det veldig godt i og med at vi bruker linjen til å spille med

Skrevet
Jeg får ikke det jeg betaler for. Det fant jeg ut på fredag. CanalDigital hadde økt hastigheten i september og det har ikke skjedd hos meg. Jeg sendte mail og de har sagt at hvis jeg ikke merker forbedring innen onsdag klokka fire så må jeg ta kontakt igjen.

Så ta kontakt med selskapet ditt. De ordner forhåpentligvis opp for deg. :)

De er noen surrehuer der inne :sur:

Nå skulle de ordne opp, men det har de selvsagt ikke gjort. Det er fælt å ikke tro at de skulle det heller.

Hadde problemer med dem før og etter sommeren også.

De er rågode på å svare på mail, men å få fortgang på teknikerne sine? Nei, hva er det????? :frustrert::frustrert:

Måtte bare få ut litt gørr.

Skrevet

Jeg får en god del mer enn det jeg betaler for og har en meget stabil linje. Veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...