Gå til innhold

Hvordan ta det tilbake når jeg har vært så på og dreti meg ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å like en fyr og han backet unna og da ble jeg veldig på og prøvde å overbevise han til å like meg igjen. Han ga meg en ny sjanse og det gikk fint først men så ble jeg altfor på igjen og når jeg leser de kjærlighetsmeldingene jeg har skrevet til han nå så blir jeg så sykt flau! Jeg skjønner jo at det høres helt psyko ut og jeg har ikke så sterke følelser for han som det virker som. Han har backet unna igjen men ikke helt vekk, hvordan kan jeg ta tilbake det jeg har skrevet og sagt? Er det noe å få rettet opp i og si at jeg var full eller innså at jeg tok litt av og at jeg egentlig ikke er så besatt av han så han trenger ikke backe unna, eller blir det enda mere besatt å begynne å overforklare meg selv og meldinger jeg har sendt? Må jeg bare innse at slaget er tapt og stoppe å melde han helt? 

Anonymkode: 27314...e2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. Du har sendt de meldingene av en grunn, og det inntrykket du har gitt ham av deg selv blir nok vanskelig å rette opp.

Anonymkode: f2dad...037

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg begynte å like en fyr og han backet unna og da ble jeg veldig på og prøvde å overbevise han til å like meg igjen. Han ga meg en ny sjanse og det gikk fint først men så ble jeg altfor på igjen og når jeg leser de kjærlighetsmeldingene jeg har skrevet til han nå så blir jeg så sykt flau! Jeg skjønner jo at det høres helt psyko ut og jeg har ikke så sterke følelser for han som det virker som. Han har backet unna igjen men ikke helt vekk, hvordan kan jeg ta tilbake det jeg har skrevet og sagt? Er det noe å få rettet opp i og si at jeg var full eller innså at jeg tok litt av og at jeg egentlig ikke er så besatt av han så han trenger ikke backe unna, eller blir det enda mere besatt å begynne å overforklare meg selv og meldinger jeg har sendt? Må jeg bare innse at slaget er tapt og stoppe å melde han helt? 

Anonymkode: 27314...e2d

Hva med å bare fortelle at du kan bli veldig teatralsk når du formulerer deg skriftlig, men du egentlig er bare delvis gæern in persona…?

Legg til et stort smil, så blir det hele bare søtt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å kunne innse egne bommerter, være voksen nok til å ta det opp, og ha selvironi til å fleipe litt med kan nok slå bedre an enn du vil tro ☺️

Anonymkode: c71b8...3a3

Skrevet

Kan jo være at du faktisk følte det du følte der og da når du skrev det du skrev? Hva med å tilgi deg selv og tenke at jaja, jeg sa det jeg sa, og nå er det sånn. Du kan jo si at du beklager, når dere snakkes igjen.

Fort gjort å bli revet med. Vi er jo komplekse skapninger med følelser som går hit og dit. Vi har også hormoner som kan styre oss litt, har selv tatt av denne uka og sagt en del ting som jeg angrer på..

Vi må bare lære av feilene våre og prøve å bli bedre, og samtidig akseptere konsekvensene for oppførselen vår. Og det er skikkelig viktig å huske at begge parter trenger tid på å kjenne på følelser. Noen kjenner hele tida, og andre kobler seg ikke på følelser før litt tid har gått. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...