Gå til innhold

Det politiske partiet Alliansen

Cid

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om at flere kjente profiler er blitt ført opp på valglisten til det høyreradikale partiet Alliansen mot sin vilje?

Hvordan hadde dere reagert om dere ble ført opp på valglisten ufrivillig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde ikke være lov å føre opp folk som ikke er medlem av partiet, med mindre de på forhånd har gitt sitt samtykke. Klarer man ikke å fylle en liste med frivillige, så kan det være med hele lista

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
CAPS LOCK skrev (På 3.6.2023 den 21.44):

Det burde ikke være lov å føre opp folk som ikke er medlem av partiet, med mindre de på forhånd har gitt sitt samtykke. Klarer man ikke å fylle en liste med frivillige, så kan det være med hele lista

Virker som de bare troller egentlig når de legger til alle de kjendisene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg hadde gått "full American" om det skjedde meg - og saksøkt Alliansen og han gjøken Lysglimt for alt de eier og har og noensinne kommer til å eie.

Endret av The Kavorka
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (1 minutt siden):

Kanskje jeg hadde gått "full American" om det skjedde meg - og saksøkt Alliansen og han gjøken Lysglimt for alt de eier og har og noensinne kommer til å eie.

Likte det de komikerne gjorde sist år hvor de gikk inn for å kaste ut partilederen :ler:  

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt fly forbanna. Maken til søppelparti skal man lete lenge etter! 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde blitt fly forbanna. Maken til søppelparti skal man lete lenge etter! 

Enig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (11 timer siden):

Tviler på om han eier noe særlig. Kjenner ikke til fyren personlig men jungeltelegrafen forteller at han har vært et kasus siden ungdommen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leifr skrev (3 timer siden):

Tviler på om han eier noe særlig. Kjenner ikke til fyren personlig men jungeltelegrafen forteller at han har vært et kasus siden ungdommen. 

Kasus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Kasus?

En sånn type person som burde ha blitt møtt med en eller annen form for intervensjon på et tidlig tidspunkt.

En sånn type person som for et par hundre år siden ville hatt en livslang karriere som landsbyidiot. 

Osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...