AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Jeg har hatt en lang periode med feber og diverse andre symptomer. Det begynte med en kraftig forkjølelse/bronkitt, men feberen gikk ikke over. Testet negativt på corona. Nå har det gitt seg, men jeg var elendig i over 5 uker. Feberen gikk opp og ned men var aldri helt borte. Fastlegen var ikke noe bekymret, fikk bare beskjed om å ta paracet ved behov. Jeg har et lite barn, så jeg jobbet ikke den perioden. Nå i ettertid har jeg fått vite at en jeg har omgåtts har hatt hjernehinnebetennelse. Dette ble oppdaget like etter at jeg traff vedkommende sist, og jeg ble syk kort tid etter dette møtet. Kan det være det jeg har hatt? Og er det mulig å påvise i etterkant? Tenker på mulige varige mén, da jeg har vært utrolig sliten også etter at feberen gikk over for flere måneder siden. Tanken slo meg da jeg var syk også, på grunn av noen røde prikker jeg fikk på hendene som ikke gikk bort når jeg presset på dem. Men gikk ikke videre med det, da jeg antok at en ville blitt dårligere og dårligere ved hjernehinnebetennelse, og ikke ligge og duppe mellom 37,8 og 39 i feber over tid. Hadde heller ikke utpreget stiv nakke, selv om jeg selvsagt var stiv og støl av å ligge til sengs så lenge. Jeg vet at jeg kan spørre legen om dette, men jeg kvier meg for å "mase" mer om det. Ble avvist mange ganger mens jeg var syk og bekymret og er redd for å ta det opp igjen. Så håper å få noen svar her inne først 😊 Anonymkode: 3208f...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå