Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva andre tenker om å sitte i shorts+bikinioverdel eller shorts+sportsBH på et sportsarrangement med voksne utøvere av begge kjønn men overvekt av kvinner når det er utendørs og knallvær? 

Eller om man legger seg på et teppe på gresset lenger bort fra andre tilskuere og tar av seg shortsen for å ligge i bikini truse? 

Er begge deler ok, ingen deler ok, eller shorts+bikini eller sportsBH ok? 

Anonymkode: 24470...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrefred. En går på et idrettsarrangement for å følge med på konkurransen. Sole deg kan du gjøre hjemme eller på en strand.

Dette er det mest tåpelige spørsmålet jeg har lest så langt i dag.

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Herrefred. En går på et idrettsarrangement for å følge med på konkurransen. Sole deg kan du gjøre hjemme eller på en strand.

Dette er det mest tåpelige spørsmålet jeg har lest så langt i dag.

Så jeg må pakke meg inn når det er 23 grader og ingen skygge? Javel så kanskje å legge seg på et teppe i bikini var å dra det litt langt men hvorfor er det galt å være i sports BH istedet for singlet?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du gå på et idrettsarrangement for og legge deg på gresset lenger bort og sole deg? 
shorts er selvsagt innafor. Har også vært på fotballkamp i bikiniovdel, jeg dro for og se på kamp og ikke for og sole meg, men det var sykt varmt så flere tok av seg . 

Anonymkode: 1d62d...91b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så jeg må pakke meg inn når det er 23 grader og ingen skygge? Javel så kanskje å legge seg på et teppe i bikini var å dra det litt langt men hvorfor er det galt å være i sports BH istedet for singlet?

Det er ikke akseptabelt, derfor.

Anonymkode: c3a0e...78c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde hatt på meg en singlet. Påkledd og avkledd på samme tid.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør det da. Du er sikkert ikke alene om det heller. 
ja, og legge seg på teppe var veldig rart, hvorfor i alle dager dra dit om du ikke skal følge med… 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor, hadde lett gjort det selv. Bryr meg ikke om sport

Anonymkode: 056f4...a75

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Shorts og singlet. Singlet kontra sports-bh tilsier at du har på deg 10 cm mer klær mellom bryst og midje, og det takler du selv om det er varmt!

Anonymkode: 623dc...7c7

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gjør det da. Du er sikkert ikke alene om det heller. 
ja, og legge seg på teppe var veldig rart, hvorfor i alle dager dra dit om du ikke skal følge med… 

Jeg skal jo følge med, men ikke hele tiden. Det varer i 6 timer med 270 forskjellige utøvere så bare noen av de jeg skal se på 

Og nei tror ikke jeg er den eneste som evn bruker sports bh der, bare ville høre hva andre synes. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Shorts og singlet. Singlet kontra sports-bh tilsier at du har på deg 10 cm mer klær mellom bryst og midje, og det takler du selv om det er varmt!

Anonymkode: 623dc...7c7

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke akseptabelt, derfor.

Anonymkode: c3a0e...78c

Hvorfor er det ikke akseptabelt? Lurer oppriktig. Korte magetopper brukes jo både rundt på gata, skolen og jobb og ute på cafeer i fint vær , så hvorfor er det så ille på et sportsarrangement? 

Det burde ikke bli sett på som uanstendig hverken sports bh eller bikinioverdel syns jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ikke akseptabelt? Lurer oppriktig. Korte magetopper brukes jo både rundt på gata, skolen og jobb og ute på cafeer i fint vær , så hvorfor er det så ille på et sportsarrangement? 

Det burde ikke bli sett på som uanstendig hverken sports bh eller bikinioverdel syns jeg. 

Hva slags miljø er dette da? Jeg har hatt på meg bikinioverdel på sportsarrangement,,men jeg var ikke alene om det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva faen gjør du der da? Legg skinka di på plenen hjemme i stedet.

Anonymkode: 5c9c5...f8e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du på gresset borte fra de andre på er du vel ikke på arrangementet eller?

Jeg ville nok ikke ha reagert, så lenge du ikke forstyrrer eller tar opp mye plass. Ser ikke helt poenget med å dra da, om du ikke skal delta eller se på i det hele tatt.

Anonymkode: 98414...94d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra. Min sønn har en venn som har ei mor som har trening som nr 1 i livet. Hun kommer på skole arrangement med trange treningstights og korte topper. Man kan se leppene der nede. Sønnen sier min sønn at det er flaut 

Anonymkode: 24a62...598

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skal jo følge med, men ikke hele tiden. Det varer i 6 timer med 270 forskjellige utøvere så bare noen av de jeg skal se på 

Og nei tror ikke jeg er den eneste som evn bruker sports bh der, bare ville høre hva andre synes. 

Ok, da synes jeg det er helt greit når du skal være på en plass så lenge. Som sagt så lenge du ikke tar opp for mye plass med teppet ditt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva har det med saken og gjøre? Jeg bryr meg om sport ( litt av grunnen til at jeg går på idrettsarrangement ) og synes det er helt innafor med shorts og bikinioverdel, gjort det flere ganger i varmen. Hvis jeg ikke hadde brydd meg om sport hadde jeg heller lagt meg i bikini på stranden/ parken eller toppløs hjemme i hagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra. Min sønn har en venn som har ei mor som har trening som nr 1 i livet. Hun kommer på skole arrangement med trange treningstights og korte topper. Man kan se leppene der nede. Sønnen sier min sønn at det er flaut 

Litt av en sammenligning …

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå høres det ut som om TS ikke er som henne, men bare skal være i bikini når hun er for seg selv litt borte fra andre.

AnonymBruker
Skrevet

Kort shorts og singlet er innenfor, ikke mindre klær

Anonymkode: 888eb...22b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...