AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Finnes det ikke noen mellomting? Har datet to menn det siste året. Den første ga meg ingenting bortsett når vi var fysisk sammen, da var det noe berøring, klemmer og et og annet kompliment. Ellers var det null interesse. Spurte meg aldri spørsmål eller noe som helst. Etter et halvt år sa jeg hasta la vista. Gikk en måned og startet å date en ny. Har fortsatt ikke møtt fyren, vi har chattet og snakka på telefon et par uker. Han bruker ord som «vakreste, kjære, fineste, nydeligste» og hjerter ALT jeg skriver. Jeg er altså det nydeligste i verden og det eneste han vil er å elske meg. Jeg får helt panikk Gud bedre. Finnes det ikke en mellomting her? Eller er jeg rar som ikke synes det er fint med et tonn kjærlighet før vi har møttes RL?! Anonymkode: 46c28...1c6 2
GrønnNellik68 Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Syns nesten den siste er skumlest som skyter av gårde sånne ordvalg før en i det heletatt har møttes. Jeg føler at de som holder på sånn, kan ta feil, gjør det for å sikre seg at det blir vanskeligere for deg å avvise dem. Det virker ikke som de tar innover seg at ikke sikkert du føler det samme når dere møtes IRL. De vil få deg til å si det samme tilbake for når dere da møtes så kan de jo stille spørsmål ved at du sa det og det og mente du ikke det du sa osv osv osv..kan bli brukt i mot deg så han der hadde jeg ikke turt å møte hadde det vært meg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): Syns nesten den siste er skumlest som skyter av gårde sånne ordvalg før en i det heletatt har møttes. Jeg føler at de som holder på sånn, kan ta feil, gjør det for å sikre seg at det blir vanskeligere for deg å avvise dem. Det virker ikke som de tar innover seg at ikke sikkert du føler det samme når dere møtes IRL. De vil få deg til å si det samme tilbake for når dere da møtes så kan de jo stille spørsmål ved at du sa det og det og mente du ikke det du sa osv osv osv..kan bli brukt i mot deg så han der hadde jeg ikke turt å møte hadde det vært meg. Nei jeg begynner å tvile på om jeg orker. Datet en i fjor sommer også, EN gang, og han var også veldig kjærlig på meldinger i forkant. Jeg følte at jeg måtte hjerte litt mer enn naturlig for meg, og etter at vi møttes stilte han spørsmål ved at jeg hadde vært hyppigere på hjertene før enn etterpå. Er i 40-årene og opplever at menn på min alder ofte snakker/chatter som om vi allerede er i et forhold. For meg er «kjære» noe jeg bruker når jeg har vært sammen med noen over tid. I går spurte han «Kan jeg få være din trygge havn?» 😳 TS Anonymkode: 46c28...1c6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Jeg har faktisk samme problem!! Enten er de emosjonelt utilgjengelige og jeg føler meg oversett og uønsket fordi de aldri gir bekreftelse og omsorg, eller de er så klengete at jeg blir engstelig, spør raskt om nøkkel til leiligheten, vil møte barnet mitt tidlig (jeg sier alltid nei), sier elsker deg veldig fort osv. Begge disse typene er jo uutholdelig, men hvor finnes de som er en mellomting? Anonymkode: cc1d8...5fa
Andro Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 Jeg antar at du har møtt dem digitalt, disse to Mr Freeze og Mr Intenze? Hva forventer du å finne i det digitale oppsopet av folk som ikke finner en flørt i vanlig sosial omgang? Må bare si at jeg synes at det er en naiv livsinnstilling, å tro at Mr Right er en fyr som trenger en app for å få napp. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Andro skrev (16 minutter siden): Jeg antar at du har møtt dem digitalt, disse to Mr Freeze og Mr Intenze? Hva forventer du å finne i det digitale oppsopet av folk som ikke finner en flørt i vanlig sosial omgang? Må bare si at jeg synes at det er en naiv livsinnstilling, å tro at Mr Right er en fyr som trenger en app for å få napp. Haha ja du er inne på noe. Men den første var via felles bekjente. Den siste der er via Facebook Dating (som jeg ble anbefalt fordi det er flere oppegående folk der, visstnok). Kall meg gjerne naiv, men jeg har mange vennepar som har funnet hverandre via Møteplassen, Sukker osv i sin tid. TS Anonymkode: 46c28...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har faktisk samme problem!! Enten er de emosjonelt utilgjengelige og jeg føler meg oversett og uønsket fordi de aldri gir bekreftelse og omsorg, eller de er så klengete at jeg blir engstelig, spør raskt om nøkkel til leiligheten, vil møte barnet mitt tidlig (jeg sier alltid nei), sier elsker deg veldig fort osv. Begge disse typene er jo uutholdelig, men hvor finnes de som er en mellomting? Anonymkode: cc1d8...5fa Si gjerne fra når du finner det ut. Min datter sa at jeg skulle lære meg fluefiske og starte med elvevandring. Hun mente at ordentlige tålmodige menn som orker å stå med vadere hele natta i en iskald elv, må være rette sorten 🤷🏼♀️😂 TS Anonymkode: 46c28...1c6 3 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Begge de der er creeeeeeepy!! Anonymkode: ef748...589 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si gjerne fra når du finner det ut. Min datter sa at jeg skulle lære meg fluefiske og starte med elvevandring. Hun mente at ordentlige tålmodige menn som orker å stå med vadere hele natta i en iskald elv, må være rette sorten 🤷🏼♀️😂 TS Anonymkode: 46c28...1c6 Ikke gjør det, kjenner mange lakse og fluefiskere, de er den ensomme utilgjengelige typen, derfor de står der ALENE hele tiden 😂 Anonymkode: ef748...589 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 Andro skrev (26 minutter siden): Jeg antar at du har møtt dem digitalt, disse to Mr Freeze og Mr Intenze? Hva forventer du å finne i det digitale oppsopet av folk som ikke finner en flørt i vanlig sosial omgang? Må bare si at jeg synes at det er en naiv livsinnstilling, å tro at Mr Right er en fyr som trenger en app for å få napp. Så du mener at alle som bruker dating apper er oppsop av folk som ikke finner flørt? Anonymkode: 7ff3b...56a 1
Andro Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du mener at alle som bruker dating apper er oppsop av folk som ikke finner flørt? Anonymkode: 7ff3b...56a Etter min observasjon så stemmer det ganske bra ja. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Etter min observasjon så stemmer det ganske bra ja. Mener du da at ts sliter da? Din observasjon stemmer ikke. Jeg kjenner flere oppegående mennesker som bruker apper, og flere som har gifta seg etter å ha møttes på bla tinder. jeg bruker det ikke selv, men jeg dømmer ikke folk som gjør det. Anonymkode: 7ff3b...56a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #13 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke gjør det, kjenner mange lakse og fluefiskere, de er den ensomme utilgjengelige typen, derfor de står der ALENE hele tiden 😂 Anonymkode: ef748...589 Søren og 😳😂 Trodde jeg hadde lagd meg en sommer-strategi 😅 TS Anonymkode: 46c28...1c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Søren og 😳😂 Trodde jeg hadde lagd meg en sommer-strategi 😅 TS Anonymkode: 46c28...1c6 I know, jeg tenkte litt samme tanken en gang i tida, så ble min bror en del av miljøet, og jeg var så spent når vi skulle på fest med 50 personer hvor de fleste mannfolk og de fleste single. Så forstod jeg kjapt grunnen 😂 Anonymkode: ef748...589 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Si gjerne fra når du finner det ut. Min datter sa at jeg skulle lære meg fluefiske og starte med elvevandring. Hun mente at ordentlige tålmodige menn som orker å stå med vadere hele natta i en iskald elv, må være rette sorten 🤷🏼♀️😂 TS Anonymkode: 46c28...1c6 Har faktisk funnet ut en del og lært litt😅 Lærte at de kalde har en unnvikende tilknytningstype som skyr forhold og de klengete og kvelende har en engstelig en, disse er livredde for å være alene. Og de som er varm og kald har en unnvikende engstelig type, en dag vil de ha forhold en annen dag skyr de dette. Lærte at de med trygg tilknytning er en mellomting, så er vel de vi har slitt med å treffe på 🙈 Men fluefiske og elvevandring hørtes jo faktisk skikkelig hyggelig ut 😄👍🏻 Anonymkode: cc1d8...5fa
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #16 Skrevet 3. juni 2023 Hot girl summer - river edition 🎣💃 Anonymkode: 686ce...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har faktisk funnet ut en del og lært litt😅 Lærte at de kalde har en unnvikende tilknytningstype som skyr forhold og de klengete og kvelende har en engstelig en, disse er livredde for å være alene. Og de som er varm og kald har en unnvikende engstelig type, en dag vil de ha forhold en annen dag skyr de dette. Lærte at de med trygg tilknytning er en mellomting, så er vel de vi har slitt med å treffe på 🙈 Men fluefiske og elvevandring hørtes jo faktisk skikkelig hyggelig ut 😄👍🏻 Anonymkode: cc1d8...5fa Klengete ja.. han jeg chatter med nå, svarer at alt er så «koselig» og «du er så snill/flink» om daglige gjøremål. Jeg spiste fisk til middag i dag, og det var «så koselig med fisk» 🙈 Jeg får helt.. Like greit å få på seg vaderne og starte med elvevandringa for å få en dose introverte einstøinger i stedet 😂 TS Anonymkode: 46c28...1c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #18 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hot girl summer - river edition 🎣💃 Anonymkode: 686ce...fa1 😂 Lager en egen tik tok-konto! TS Anonymkode: 46c28...1c6 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #19 Skrevet 3. juni 2023 Hvor gamle er dere, TS? Hvor lenge har du vært singel? Anonymkode: c3058...12d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #20 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere, TS? Hvor lenge har du vært singel? Anonymkode: c3058...12d Jeg er i midten av 40-årene. Ble singel for 1,5 år siden. Han jeg chatter med er et år yngre enn meg. TS Anonymkode: 46c28...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå