Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde sex med en medstudent. Vi har vært sammen i nesten to år da hun flyttet hos meg fra hjemstedet. Hun var ikke seg selv siden igår og idag innrømmet hun at hun lå med en annen og at det ikke betydde noe som helst, men uansett føler jeg meg ikke bra og vurderer å gjøre det slutt.

Overeagerer jeg?

jeg er 25 og hun er 21

Anonymkode: 32663...b74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er forståelig at du som er kjæresten hennes ikke aksepterer at hun lå med andre menn, men har du glemt at hun er bare 21 år og ikke helt moden for et lojalt forhold. Hun vil gjerne utforske ting også seksuelt med andre menn mens hun kan. Har du forståelse for det?

Anonymkode: 592c3...98f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forståelig at du som er kjæresten hennes ikke aksepterer at hun lå med andre menn, men har du glemt at hun er bare 21 år og ikke helt moden for et lojalt forhold. Hun vil gjerne utforske ting også seksuelt med andre menn mens hun kan. Har du forståelse for det?

Så det med at hun er fortsatt ung og at det er for tidlig å gå inn i forhold med en eldre kar fordi hun vil utforske gutter i sin egen alder. Så hvorfor er hun i forhold?

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Utro folk dumper man 👍🏼

Anonymkode: 552d1...e21

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Verste jeg har lest. Hun vil ikke inn i forhold fordi hun vil utforske ting lar hun være, vil hun inn i forhold fa må hun følge etikettene og nei TS burde ikke har forståelse for det

Anonymkode: 77c18...816

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hun hadde sex med en medstudent. Vi har vært sammen i nesten to år da hun flyttet hos meg fra hjemstedet. Hun var ikke seg selv siden igår og idag innrømmet hun at hun lå med en annen og at det ikke betydde noe som helst, men uansett føler jeg meg ikke bra og vurderer å gjøre det slutt.

Overeagerer jeg?

jeg er 25 og hun er 21

Anonymkode: 32663...b74

Nei, du overreagerer ikke. Men er hun lei seg for hva som skjedde? Fortalte hun det selv eller var det du som fant det ut? Det syns jeg har mye å si. 

Anonymkode: 3d38b...555

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig gjør du det slutt!!! Kan ikke være med en utro person! 

Anonymkode: 1703c...d7d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nulltoleranse for utroskap. Finnes ingen akseptabel unnskyldning. Hvorfor gjorde hun noe som "ikke betydde noe som helst" mot en person (deg ts) som forhåpentligvis betyr mye? Utro folk bedrar seg selv og de bedrar partner. Fysj. 

Anonymkode: 6a1ca...956

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun vil gjerne utforske ting også seksuelt med andre menn mens hun kan...

Det får hun masse anledninger til som singel. 

Anonymkode: 2aaee...7ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dummeste jeg har hørt. Jeg har vært sammen med min mann siden jeg var 16, han 22. Jeg var aldri utro mot min kjære selv om jeg var ung. Selvfølgelig er man kapabel til å være trofast selv om mann er ung.

Til ts , dump henne. 

Anonymkode: 79fd6...267

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å si at det ikke betød noe... Så hun ofret altså forholdet deres for noe ubetydelig? Er ikke forholdet verdt mer for henne? Jeg ville tenkt at hun var umoden og ikke klar for et forhold. Jeg hadde slått opp.

Anonymkode: 4e41b...ed7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er i alle fall ærlig. Men du må tenke på om dette er noe du kan leve med i forholdet. 

Anonymkode: 0c555...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...