AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Jeg blir bare brukt for sex, så dumper de meg. Jeg er sånn i midten av 20-årene, drar på date. De hinter til sex tidlig etter 2 og 3.date, de ser på meg bare som et sexobjekt. Sånn menn på 38-39. De hinter allerede til nakenbading før vi har rukket å ha sex og at de får ståpikk av å kline med meg dette når vi er på et offentlig sted, sånn: åh du gjør oss hard nå. Jeg ser veldig bra ut, noe liknende som det nedenfor. Jeg må også innrømme at jeg ofte går lettkledd, i korte topper og kort skjørt på date. De kaller meg ofte sexy og pen. Spiller jeg for mye på sex? At jeg fremstår som lett på tråden gjennom min væremåte? På snap så sender jeg lettkledde bilder som i bh og eller bikini så sier de: vi skulle vært ved siden av deg nå, og kysset på deg... har noen tips til hvordan kan jeg være mere tilbakeholden og ikke virker for sexifisikert? Anonymkode: b67b4...3ed
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Kanskje du bør være mer singel og utvikle deg mentalt før du dater menn? Anonymkode: fe89b...f47 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Hinte til sex 2. og 3. date er da helt normalt, lenger enn det ville jeg ikke ventet ihvertfall. Jeg og kjæresten min hadde sex innom noen timer Anonymkode: b80fa...012 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Slutt å sende bilder i BH og bikini til random menn. Hvorfor i allverden gjør du det? Du må sette strengere grenser rundt deg selv. Anonymkode: db827...2a4 11 2
Gjest Automagisk Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg blir bare brukt for sex, så dumper de meg. Jeg er sånn i midten av 20-årene, drar på date. De hinter til sex tidlig etter 2 og 3.date, de ser på meg bare som et sexobjekt. Sånn menn på 38-39. De hinter allerede til nakenbading før vi har rukket å ha sex og at de får ståpikk av å kline med meg dette når vi er på et offentlig sted, sånn: åh du gjør oss hard nå. Jeg ser veldig bra ut, noe liknende som det nedenfor. Jeg må også innrømme at jeg ofte går lettkledd, i korte topper og kort skjørt på date. De kaller meg ofte sexy og pen. Spiller jeg for mye på sex? At jeg fremstår som lett på tråden gjennom min væremåte? På snap så sender jeg lettkledde bilder som i bh og eller bikini så sier de: vi skulle vært ved siden av deg nå, og kysset på deg... har noen tips til hvordan kan jeg være mere tilbakeholden og ikke virker for sexifisikert? Anonymkode: b67b4...3ed Brukt for sex fordi dere har sex på 3dje date?..Hvis de forsvinner er det ikke fordi dere har sex for tidlig iallefall.
Helene1982 Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Kan man ikke forvente at en catfish gidder å crope bildet fra katalogen lenger?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Automagisk skrev (5 minutter siden): Brukt for sex fordi dere har sex på 3dje date?..Hvis de forsvinner er det ikke fordi dere har sex for tidlig iallefall. De blir sure om jeg vil vente med sex eller de mase veldig. . Eller hvis jeg er for trøtt. Hva mener du er grunnen da? De sier jo det var bra sex når jeg spør de. Anonymkode: b67b4...3ed
Majer Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 Menn i den alderen som prøver seg på yngre jenter er sjeldent interessert i et forhold. Da hadde de hatt kone og barn. 9
jabx Skrevet 3. juni 2023 #9 Skrevet 3. juni 2023 Helene1982 skrev (6 minutter siden): Kan man ikke forvente at en catfish gidder å crope bildet fra katalogen lenger? TS påstår ikke at det er henne, men bruker det som et eksempel på noen som ligner på henne. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #10 Skrevet 3. juni 2023 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Kan man ikke forvente at en catfish gidder å crope bildet fra katalogen lenger? Dette er ikke meg. Men likner litt mener jeg. Jeg hører jo ofte at jeg er pen Anonymkode: b67b4...3ed
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #11 Skrevet 3. juni 2023 Automagisk skrev (14 minutter siden): Brukt for sex fordi dere har sex på 3dje date?..Hvis de forsvinner er det ikke fordi dere har sex for tidlig iallefall. Kan det være at de bare er ute etter sex? Og forsvinner uansett? Før vi har sex så sier de du er supersjarmerende osv Anonymkode: b67b4...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #12 Skrevet 3. juni 2023 Ganske tøsete ja Anonymkode: 35d19...ea4 1
Arild37 Skrevet 3. juni 2023 #13 Skrevet 3. juni 2023 Venter en mann lenger enn 2. eller 3. date om å hinte til sex, så er han enten ikke interresert, eller konservativ religiøs. Hvis en dame venter mer enn 3. date, så hadde jeg bare tenkt hun ikke er særlig interresert, og funnet meg en annen, spiller ingen rolle om jeg søker sex eller forhold, damer som venter så lenge er lite interessante. Hvis du ønsker vente veldig lenge, så let i religiøse miljøer, der er det flere av de
Andro Skrevet 3. juni 2023 #14 Skrevet 3. juni 2023 Hvordan folk behandler deg er ikke avhengig av at du skal være påkledd og se tekkelig ut. Du skal forvente samme anstendighet av en potensiell kjæreste som av din bestemor faktisk, og du kan rett og slett bare avslutte samtalen om de heller vil snakke om sex enn å bli kjent med deg. Du skylder dem ingenting. Heller ikke "høflighet", når det er de som snakker om noe annet enn det du er der for. Jeg fatter ikke hva du ser i de gamlingene? Du skjønner at de ikke ser på deg som et menneske men som en slags sexrekvisitt? De har en samboer eller er nyskilt, og trenger bare å få ut noe krutt på noen som ikke betyr noe, og ikke tør å sette grenser eller stille krav. Det er eneste årsaken til at de kontakter en som knapt er ute av tenårene. En oppegående gutt eller mann på din egen alder, eller eldre, greier helt fint å snakke med en vakker dame om henne, det hun er opptatt av og hva hun ønsker seg av et forhold. Jeg vet ikke hva du studerer eller jobber med eller hvilke interesser du har, men legg opp til nye bekjentskap knyttet til samtaler rundt dette. Skal du møte noen så sett premissene for møtet selv. Finner dere felles interesse i sølvsmedarbeider fra vikingtiden; møt hverandre på Historisk Museum, liker du stolpejakten; møt ham på markagrensa i tursko, er du opptatt av whiskysorter; møt ham i baren på Bristol. Legg møtene på offentlig sted, og snakk om noe annet enn sex. Den hyggeligste måten å møte en flørt på er via felles venner, gjennom en felles aktivitet eller interesse, eller ved å oppdage hverandre i felles fag- eller yrkesinteresser. Som i tennisklubben, på et kurs, et politisk møte eller fordi man alltid lufter bikkja i samme område. Det gir en felles plattform. Folk jeg omgås behandler meg ikke dårlig fordi jeg går lettkledd, men noen gjør det fordi de ikke respekterer deg som menneske. Det ville de ikke ha gjort om du hadde langerma og høyhalsa genser heller. Du har ikke ansvar for andres måte å behandle deg på. Du skal forvente å bli møtt på samme måte om du er i bikini på stranda eller i jeans på jobben. Du kommer til å lære å ikke svare de frekke og freidige, trekke deg unna de som går for fort fram, gjennomskue de som spiller hyggelige, og holde deg til dem som vil høre på hva du har å si, og respekterer dine ønsker og preferanser. Jeg tror du skal jobbe med å respektere deg selv, og ikke ta skyld for at andre er fæle. Det heter å bli voksen. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #15 Skrevet 3. juni 2023 Kjære ts, spill på dine andre kvaliteter enn utseende og ikke send kåte tapere flere bilder av deg selv. Anonymkode: ec3cb...390 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #16 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 10år eldre enn deg ts og slitt med det samme i 2år nå. De er seksuelt opptatt av meg, men der og da kan det føles som en dyp forelskelse. Det er rart hvordan man blir lurt oppi dette, man trenger absolutt ikke være mentalt ung for å oppleve dette! Ts, du burde sette krav FØR daten. Det har jeg gjort. Ikke bruk tinder, bare horebukker der! 😏 Anonymkode: 00b05...b9a Det er så kjipt. Er du også veldig pen?❤️ jeg blir fort betatt etter ligg.😭 Anonymkode: b67b4...3ed
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #17 Skrevet 3. juni 2023 Disse mennen har behov for å skjønne at du er et menneske. Og enda viktigere de har et behov for å føle for å ta vare på deg. Så hvordan får du til det? Du må være sårbar. Og vise dine svakesider, gi av deg selv i den form at de føler et behov for å beskytte og ta vare på deg. Når jeg forstod dette, så er det ingen jeg har lyst på som ikke blir forelsket i meg. Jeg har også en stor seksuell energi, og det er greit, så lenge de også ser den sårbare siden av meg. De, faller som fluer 😜👌 Anonymkode: 71ec4...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #18 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er så kjipt. Er du også veldig pen?❤️ jeg blir fort betatt etter ligg.😭 Anonymkode: b67b4...3ed Men, sier du dette til den det gjelder? Det ville vært sårbart og si. Kan vi vente med sex, for jeg blir så fort betatt etter sex. Og gjerne si dette på en slik måte at du viser deg sårbar. At du blir litt "lei deg". Begynner du med slikt så kan jeg nesten garantere deg at de, faller hardt. Også vær sårbar når du har sex, vis de at dette faktisk betyr noe for deg! Åpne følelsene dine... Vis, at du blir lei deg om de ikke tar vare på følelsene dine og deg... 👌👌👌 Anonymkode: 71ec4...6e4
Elaine Marley Skrevet 3. juni 2023 #19 Skrevet 3. juni 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #20 Skrevet 3. juni 2023 Det trenger da ikke være fordi de ønsker å bruke deg at de dumper deg, men at de fant ut dere ikke passer sammen. Og det er helt vanlig å hinte om sex etter 3 dates, mer unormalt å ikke gjøre det om man liker dama Anonymkode: b80fa...012 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå