Gå til innhold

Hvem har smittet hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nylig et lite utbrudd på rumpa med 3 blemmer. og nå flere uker senere fikk jeg et nytt utbrudd som var litt større. har vært hos legen og har fått påvist herpes 2. 

Jeg kan virkelig ikke huske at jeg har hatt noe slikt før, prøver å tenke ut om jeg kan ha hatt en liten blemme eller noe slikt men jeg hadde vel merket hvis jeg hadde hatt det? men kan et førstegangs utbrudd skje slik? først et lite så ett større noen uker etter? eller starter det alltid med det verste utbruddet? jeg har ikke vært noe dårlig i formen eller noe, bare at det gjorde vondt i området nå. men de varer ikke lenge heller...

Jeg spør her da jeg er så usikker på om kjæresten min har smittet meg eller om jeg muligens kan ha hatt det latent i kroppen fra før........

Tusen takk for svar 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Anonym19931 skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk nylig et lite utbrudd på rumpa med 3 blemmer. og nå flere uker senere fikk jeg et nytt utbrudd som var litt større. har vært hos legen og har fått påvist herpes 2. 

Jeg kan virkelig ikke huske at jeg har hatt noe slikt før, prøver å tenke ut om jeg kan ha hatt en liten blemme eller noe slikt men jeg hadde vel merket hvis jeg hadde hatt det? men kan et førstegangs utbrudd skje slik? først et lite så ett større noen uker etter? eller starter det alltid med det verste utbruddet? jeg har ikke vært noe dårlig i formen eller noe, bare at det gjorde vondt i området nå. men de varer ikke lenge heller...

Jeg spør her da jeg er så usikker på om kjæresten min har smittet meg eller om jeg muligens kan ha hatt det latent i kroppen fra før........

Tusen takk for svar 

Begge deler er mulig, begge eller en av dere kan ha hatt det lenge. 

Anonymkode: 6a115...d22

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel også smittes hvis man benytter seg av offentlige toaletter, på utesteder, restauranter osv?

Jeg legger alltid toalettpapir på dosete når jeg er ute 🙂

Anonymkode: a4319...ed4

Skrevet

Tror det skal litt til faktisk 😕 jeg spurte legen og han sa nei 

Skrevet

Noen som vet om man kan ta blodprøve for å sjekke om man har det i kroppen ? 

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke snakket med kjæresten din enda?

Anonymkode: b2ad6...fcb

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Anonym19931 said:

Noen som vet om man kan ta blodprøve for å sjekke om man har det i kroppen ? 

Du kan ta blodprøve for å sjekke antistoffer men du har jo allerede vært hos legen? 

Anonymkode: 7e238...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...