Gå til innhold

Fyr som er besatt av meg har stalket meg lenge nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir sur og irritert, men han har holdt på lenge. Kjenner søstra hans. Han tar skjermbilder av mine instabilder og til og med tiktokvideoer, han ber søstera si gjøre det for han. Jeg har fjernet fyren fra alle sosiale medier og blokkert. Jeg har møtt han en gang for 6-7 år siden, snakket bare litt, ingenting mere. I ettertid skriver han meldinger om at han vil gifte seg med meg og at jeg er drømmedama. Han sender meg melding fra annen instabruker og med skjermbilde av mine bilder: åh så fin du er, eller hvorfor er du alvorlig på dette bildet, hvorfor smiler du ikke.

Jeg har sagt gjentattet ganger at jeg ikke er interessert. Men han graver og spør hvorfor jeg ikke er interessert og hvorfor jeg avviser han. Han er utenlandsk forresten. Kan ikke bare sende melding til søstera heller. Da jeg ikke kjenner henne altfor godt. Han sender melding på sitt navn og skriver: så bildet du postet idag, det var fint. Men nå er jeg drittlei, dette er creepy

Anonymkode: 41dc9...8bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må fjerne søstra og. Hun er ikke så god venninne at du kan stole på henne. 

Anonymkode: 9b125...1eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blokker henne?

Anonymkode: ff5a5...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og ikke ha profilen din offentlig?

Anonymkode: ff5a5...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvofor har du ikke fjernet søstera som venn? Regner med at du har privat profil. 

Anonymkode: 4b4b6...e79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...