AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Noen som har hatt det? Begynte på jerntabletter på resept for ca 4 uker siden, men føler meg fortsatt så slapp og sliten og nesten ør i hodet. Har nok gått med dette lenge, for prøvesvaret viste jernlager på 7 når det skal være 11,4 eller noe rundt det for kvinner. Noen som følte seg bedre fort? Jeg synes det tar så lang tid og merker foreløpig ingen bedring, så blir bekymret. Men det er kanskje normalt? Er rart å våkne opp like «ørsk» som da jeg la meg og føles som om jeg er helt tappet for krefter. Tvinger meg bare gjennom og lever som vanlig, men ingen god følelse når jeg ikke merker noen bedring etter oppstart av tbl annet enn at de er harde for magen. K38 Anonymkode: e4d01...f22
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Gi det en stund til, og oppsøk legen igjen dersom det ikke merkes noe effekt. Jeg har vel fått beskjed om at det tar tid, men minimun 6-7 uker. Du kan få tilskudd som sprøyte. Er Anonymkode: e2eec...49a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Skrevet 4. juni 2023 Hadde det under svangerskap. Tok ikke resepttabletter pga bivirkninger, men kjøpte tilskudd på Life. Tok de annenhver dag og spiste mat med jern:kikerter, hasselnøtter, egg. Gikk raskt opp. Tips er årrekke appelsinjuice til maten med jern det hjelper kroppen å ta det opp:) Anonymkode: 28242...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå