AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Bruker dere klær dere er redde for å ødelegge når dere sykler? Jeg har nettopp begynt å sykle igjen nå i voksen alder, men har smertelig fått erfare at den kostbare garderoben min ikke er kompatibel med slike aktiviteter, på grunn av flekker, flekker og flekker. Jeg skadet en linkjole på første sykkeltur. Jeg vil helst sykle overalt nå, men da kan jeg liksom bare bruke turklær eller slikt jeg ikke er redd for å søle til. Og det er litt kjedelig i og med at jeg er klesinteressert. Så – lar sykling seg kombinere med sart tøy? Anonymkode: 23fd3...bca 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Det er jo en grunn til at de fleste som sykler mye, sjelden er å se i fine linklær. Da må du i så fall ha med skift kanskje? Jeg sykler i «vanlige» klær, dvs jeg skifter ikke på jobben, men det går mest i skinny jeans for min del. Anonymkode: eaafa...a2b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Jeg har syklet daglig til jobb i mange år. Går greit med vanlige jeans. Vide bukser har jeg oppi sokkene eller bruker klemme rundt leggen. Hender jeg noen gang har vindbukse over. Ikke enkelt å sykle med kjole, den tar jeg med og skifter heller på jobb. Anonymkode: 2f10d...206 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Skrevet 4. juni 2023 Har brukt korte kjoler og ikke hatt noe problemer med det. Anonymkode: 57827...4f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Skrevet 4. juni 2023 Jeg har akkurat samme problemet! Oljeflekker på Peak Performance-jakka mi, oljeflekker på vesten min, osv. Bare jeg skal låse den opp så blir jeg flekkete. Blir sprø. Er bare noen mennesker som er mer utsatt for flekker og hull er min teori 😄 Anonymkode: 16a0f...8f5 1
Snok1 Skrevet 4. juni 2023 #6 Skrevet 4. juni 2023 Jeg sykler for å sykle. Bruker sykkeltøy og dusjer når jeg kommer fram. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Skrevet 4. juni 2023 Sykler til og fra jobb hver dag. Bruker dressbukser, kjoler og skjørt. Har aldri opplevd flekker eller at klær blir ødelagt. Driver jo ikke og klår på kjedet og får olje på hendene, og de videste kjolene ruller jeg litt sammen i fanget. Anonymkode: 00771...0e6 1
Jessic_a Skrevet 4. juni 2023 #8 Skrevet 4. juni 2023 Bruker treningstøy mens jeg sykler og skifter på jobb. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har akkurat samme problemet! Oljeflekker på Peak Performance-jakka mi, oljeflekker på vesten min, osv. Bare jeg skal låse den opp så blir jeg flekkete. Blir sprø. Er bare noen mennesker som er mer utsatt for flekker og hull er min teori 😄 Anonymkode: 16a0f...8f5 Det siste tror jeg også ,ha ha. Jeg får flekker bare jeg står opp av senga. 🙃 Anonymkode: 25572...c77
cleangal Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Jessic_a skrev (16 minutter siden): Bruker treningstøy mens jeg sykler og skifter på jobb. Samme her. Jeg sykler forholdsvis langt, og i all slags vær. Og så er jeg en av dem som tiltrekker seg olje og flekker…
Jessic_a Skrevet 4. juni 2023 #11 Skrevet 4. juni 2023 cleangal skrev (2 minutter siden): Samme her. Jeg sykler forholdsvis langt, og i all slags vær. Og så er jeg en av dem som tiltrekker seg olje og flekker… Bare å ha ekstra sett med klær i sekken🥳 jeg elsker å sykle istedenfor å kjøre. Altfor mye trafikk her
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Skrevet 5. juni 2023 Aldri fått flekker på klærne av sykling. Har du ikke skjermer? Anonymkode: 4b4d9...30e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Aldri fått flekker på klærne av sykling. Har du ikke skjermer? Anonymkode: 4b4d9...30e Det er skjermer på begge dekkene og kjedet, men likevel spruter det sorte småflekker oppover leggene mine. Når jeg sykler med skjørt, er kanskje ikke den sprutingen et kjempeproblem for klærnes del, selv om jeg ikke kan være helt trygg, men jeg klarte jo også å flekke meg til på enten mitt eller noen andres kjede under parkering i sykkelboden i blokken min. Anonymkode: 23fd3...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå