trontom Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Spennende lesing her inne. Jeg er naturist , og er glad i å være naken både hjemme, og på stranda i skogen. Jeg har og tatt den litt lenger, jeg har kjøpt meg langt tskjorte, og når jeg har på meg den går jeg uten truse, det er veldig befriende. Jeg har tatt bussen fra sentrum av Oslo og hjem, har vært hos frisøren, i går ruslet jeg rundt på Majorstua kun iført tskjorten. Har og vasket bilen min iført bare tskjorta, vasket da med høytrykksspyler. Jeg er jo ganske forsiktig, jeg dytter ikke min nakenhet på folk, sitter ikke å skrever for å få vist meg fram. Oppfører meg helt vanlig. Vet jo at det er mange jenter som velger å gå uten truse om sommeren og jeg forstår dere godt, det er befriende.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Tro på det den som vil😄 Anonymkode: 1bb96...70d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 Another jerk off story from a guy that is dreaming Anonymkode: a636a...cb7
Påkrevd Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Hvis du har en lang t-skjorte og er forsiktig så ingen ser, som du sier, så er det ikke ekshibisjonisme. Og hvis du hadde vist deg fram i de situasjonene du beskriver, hadde det heller ikke vært ekshibisjonisme, men blotting. Egentlig gjør du ingen av delene. Du sitter i sofaen og tenker på dette og tar deg en runk. Det skal du få lov til, men ikke gå ut før du er ferdig, er du snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå