AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #1 Skrevet 3. juni 2023 Husk at den ekstra barnetrygden går som inntekt. Fort gjort å komme over grensa og risikere å måtte betale tilbake. Så vær obs! Anonymkode: 0b56e...a14
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Skrevet 3. juni 2023 Hva mener du? Selv om man får bidragsforskudd så er jo ikke totalbeløpet man får større. Må ikke betale noe tilbake, men det er mulig forskuddsutvetalingen stoppes. Jeg hadde bidragsforskudd men gikk over grensa og mistet det på grunn av lønnsøkning men så havnet jeg på AAP og nå har jeg ikke forskudd. Må begynne helt på nytt igjen da med samværsavtale osv😏 Anonymkode: 85315...580
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #3 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva mener du? Selv om man får bidragsforskudd så er jo ikke totalbeløpet man får større. Må ikke betale noe tilbake, men det er mulig forskuddsutvetalingen stoppes. Jeg hadde bidragsforskudd men gikk over grensa og mistet det på grunn av lønnsøkning men så havnet jeg på AAP og nå har jeg ikke forskudd. Må begynne helt på nytt igjen da med samværsavtale osv😏 Anonymkode: 85315...580 Hos meg regner de nå på om jeg må betale tilbake. Anonymkode: 0b56e...a14
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 Du skal plusse på ekstra barnetrygd til din inntekt da blir jo totalen større for de som går opp i lønn nå. Anonymkode: 0b56e...a14
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hos meg regner de nå på om jeg må betale tilbake. Anonymkode: 0b56e...a14 Hvordan kan det ha seg? De får vel heller sørge for at eksen din betaler inn bidraget da! Anonymkode: 85315...580
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Samme skjedde med meg. Fikk ordinær bidragsforskudd etter jeg ble mor, som er på 1300,-. Kom samtidig som lønna, så glemte nesten av de pengene. Årene gikk, og jeg gikk jo opp i lønn etterhvert som jeg fikk mer ansiennitet. Fikk plutselig tilbakekrav på 30 000 for to år siden, for da hadde tydeligvis kun krav på redusert bidragsforskudd, som er på 800,- i måneden. Anonymkode: 4fa6d...b97
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvordan kan det ha seg? De får vel heller sørge for at eksen din betaler inn bidraget da! Anonymkode: 85315...580 Si det til de. De regnet fra januar til april i år og at det vil overstige iløpet av året. Regner med å få krav på 12000. Anonymkode: 0b56e...a14
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #8 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Si det til de. De regnet fra januar til april i år og at det vil overstige iløpet av året. Regner med å få krav på 12000. Anonymkode: 0b56e...a14 Dette er jo helt feil da vi mistet enslig forsørger tillegget. De gir med den ene hånda og tar igjen med den andre. Anonymkode: 0b56e...a14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå