AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #61 Del Skrevet 5. juni 2023 Til de av dere som mener at hvis man overnatter med en fyr og er i samme seng, så er ikke sex noe man må ha. Man kan fint sove sammen uten sex. Dere er syke i hodet som mener at man BØR ha sex om man sover med hverandre, men jenta her har blitt voldtatt. Og dere får det til å se ut som at det er hennes feil. Det er aldri offeret sitt feil. Vi var bare en jævlig ukultur hvor det skjer altfor mange voldtekter, menn som har 0 respekt for kvinner. Det betyr at når jeg sover i seng med min ektemann at han skal forvente at jeg skal ha sex med han da? Eller når jeg sover i seng med ei vennine som er bifil, at hun forventer sex fra meg (selvom jeg er hetero). Drar man til et annet land, så venter mange menn med sex til ekteskapet, og det skal man respektere fint, de som voldtar og som forventer sex fordi man sover i samme seng, er de største taperne, det er de som ikke takler avvisning, som er desperate etter sex. Og folk kan fint vente med sex, man vet ikke hva de sliter med. Om det er underlivssykdommer eller andre ting som gjør at man ikke kan ha sex. Jeg anbefaler du anmelder dette, og advarer andre❤️ Anonymkode: 8c3d0...dfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #62 Del Skrevet 5. juni 2023 Bacteria skrev (På 3.6.2023 den 15.17): Høres forferdelig ugreit ut, ts, stakkars deg 😢 💞 Jeg er nok gammeldags, men kan ikke forstå hvorfor folk som er i en slags uavklart seksuell situasjon/forhold på død og liv skal dele samme seng. Blir jo bare tull, vært utallige tråder med slik problematikk her. Kan ikke en ligge på sofaen? Gulvet? Et annet rom? Det var da for pokker ikke en uavklart seksuell relasjon her? De har aldri hatt sex. Ikke at det uansett burde by på noen som helst form for problemer å dele seng, man stapper ikke tissen sin inn i andres tisser uten samtykke uansett. Sovende mennesker kan ikke samtykke. Anonymkode: 4d511...d0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #63 Del Skrevet 5. juni 2023 Det er innskjerping på området i rettsvesenet. Var i en sak for en tid siden som er sammenlignbar og der det ble domfellelse. Selv om man byr på overnatting er ikke det det samme som at overnattingsgjesten kan ta seg fysisk tilrette. Anonymkode: 95a81...76a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #64 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 3.6.2023 den 7.20): Jeg våknet til st daten lå oppå og penetrerte meg, vi har ikke hatt sex sammen før og dette var andre natt vi sov sammen. Dette skjedde for litt over 2 timer siden og er hjemme nå, har ikke dusjet enda da jeg vurderer å anmelde han. Har noen opplevd det samme og kan gi meg info om hvordan det endte med en anmeldelse om den ble henlagt osv og om det er verdt å anmelde? Anonymkode: d88f5...786 Dette er voldtekt etter loven. Anonymkode: 7e5f1...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juni 2023 #65 Del Skrevet 5. juni 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og innlegg med krenkende utsagn -Safiye, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #66 Del Skrevet 7. juni 2023 Hvordan går det med deg HI? Anonymkode: 378e7...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 11. juni 2023 #67 Del Skrevet 11. juni 2023 Hvordan går det med deg Ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå