AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #21 Del Skrevet 3. juni 2023 Ikke for å være partypooper, men dersom samleiet ikke ble fullbyrdet i form av ejakulering uten kondom og det ikke ble brukt mye makt under penetrering, er det lite bevis å sikre. Sånne saker er så vanskelige å bevise og tvilen skal liksom komme tiltalte tilgode. Jeg sier ikke at det han gjorde er greit altså! Opplevde noe lignende selv med en tidligere samboer, våknet av at han fingret meg og prøvde å stikke pikken i meg. Vi hadde ikke hatt sex på sikkert et år…jeg følte meg voldtatt i ettertid, gikk heldigvis over på noen dager Anonymkode: def4d...e2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #22 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg våknet til st daten lå oppå og penetrerte meg, vi har ikke hatt sex sammen før og dette var andre natt vi sov sammen. Dette skjedde for litt over 2 timer siden og er hjemme nå, har ikke dusjet enda da jeg vurderer å anmelde han. Har noen opplevd det samme og kan gi meg info om hvordan det endte med en anmeldelse om den ble henlagt osv og om det er verdt å anmelde? Anonymkode: d88f5...786 Over 80% av overgrepssaker blir henlagt desverre. Så sjansen for at din sak blir henlagt er desverre stor. Det som kan hjelpe er at personen kan ha gjort dette og noen anmeldt. Eller at noen frem i tid anmelder og du har allerede gjort det. Er det flere som har anmeldt er det større sjanse for sak. Sånne saker er likevel vanskelig å bevise å da kommer det til tiltaltes fordel. https://www.overgrep.no/hvorfor-blir-sa-mange-overgrepssaker-henlagt/ Anonymkode: 91611...31f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 3. juni 2023 #23 Del Skrevet 3. juni 2023 Styrkeklemmer til deg TS❤️ Jeg syns du skal ta turen på legevakten for å samle bevis, i tillegg til å få noen å snakke med. Du trenger ikke avgjøre om du anmelder der og da. Det kan du bruke så lang tid du trenger på. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #24 Del Skrevet 3. juni 2023 Anmelde, advar andre kvinner på siden "jenter på tinder" dette er en farlig fyr. Han kan stoppes, bra å sikre bevis asap. Gjerne skriv melding til han: du voldtok meg mens jeg sov. Så ser du hva han svarer. Gjerne konfronter. Sikre mest mulig bevis.❤️ Anonymkode: 8c3d0...dfe 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 3. juni 2023 #25 Del Skrevet 3. juni 2023 Gjør som andre skriver over her, forsøk å få det dokumentert gjennom mld eller samtale, uten det er det ord mot ord. Har selv anmeldt og vært i retten pga sovevoldtekt, vær forberedt på en voldsom påkjenning. Å gå å vente på anmeldelse, avhør, rettsak og eventuelt anke tar tid og for meg sto livet nærmest stille mellom slagene. Fyren ble frikjent i tingretten og selv om det sto i dommen at de trodde på min historie var det en jævlig opplevelse. Heldigvis ble han dømt i neste instans, sørg for å alliere deg med venner/familie/eventuelt terapeut, selv om det er viktig både for deg selv og samfunnet å anmelde kn det for noen være mer traumatiserende enn selve voldtekten. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #26 Del Skrevet 3. juni 2023 ❤️ anmeld! Anonymkode: 13065...c08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #27 Del Skrevet 3. juni 2023 Vær så snil å anmeld ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: b74fc...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #28 Del Skrevet 3. juni 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Ja, og det har jeg også skrevet selv. Tvilen skal ikke liksom komme tiltalte til gode. Alle lovbrudd må bevises utover rimelig tvil. Det betyr ikke at det ikke har skjedd, eller at det er greit å innlede et innlegg med: ikke for å være partypooper i en tråd om voldtekt. Jeg er klar over at enkelte her sliter selv, og ikke evner å se andre mennesker, men det er ikke ok oppførsel. Hun brukte vel bare uttrykket fordi det var det første hun kom på, hun mente vel at hun ikke ville ..sliter med ordene jeg også her nå.. ikke ville skuffe(?) henne men informere om hva som sannsynligvis kom til å skje. Det er jo tydelig fra resten av innlegget at hun støtter TS. I resten av det du skriver i det andre innlegget skjønner jeg ikke hva du mener eller hvorfor du reagerer på tingene du siterer henne på. At hun skriver at hun "følte seg voldtatt" men at det gikk over, er vel for å dele sin egen historie og kanskje å trøste TS med at det ikke er enden på verden selv om det er jævlig kjipt. Hun brukte sikkert også uttrykket "følte meg voldtatt" fordi hun faktisk ikke ble voldtatt etter lovens forstand. Der du skriver om tvil osv så er du jo helt enig med henne. Anonymkode: 181a0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3. juni 2023 #29 Del Skrevet 3. juni 2023 Anmeldt. Helt klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 3. juni 2023 #30 Del Skrevet 3. juni 2023 Du ble voldtatt. Ta en telefon til https://hfsm.no/ framfor å høre på amatører på KG. De hører på deg, gir deg veiledning og hjelper deg videre. Straffelovens § 291 b. Voldtekt er å skaffe seg Sitat har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen søvn er "andre grunner" og er straffbart med en minstestraff på min. 3 - 15 år ved samleie. Anmeld uansett. Straffes han ikke denne gangen, så vil din evt. henlagte sak bli tatt opp igjen neste gang han gjør det, og det er ikke lenge til... Dette er serieforbrytere. 70% av dem som blir anmeldt har vært anmeldt eller tiltalt tidligere. Velger du å ikke anmelde; sørg for å ta ham ut på annen måte, så han ikke kan gjenta dette. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. juni 2023 #31 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hun brukte vel bare uttrykket fordi det var det første hun kom på, hun mente vel at hun ikke ville ..sliter med ordene jeg også her nå.. ikke ville skuffe(?) henne men informere om hva som sannsynligvis kom til å skje. Det er jo tydelig fra resten av innlegget at hun støtter TS. I resten av det du skriver i det andre innlegget skjønner jeg ikke hva du mener eller hvorfor du reagerer på tingene du siterer henne på. At hun skriver at hun "følte seg voldtatt" men at det gikk over, er vel for å dele sin egen historie og kanskje å trøste TS med at det ikke er enden på verden selv om det er jævlig kjipt. Hun brukte sikkert også uttrykket "følte meg voldtatt" fordi hun faktisk ikke ble voldtatt etter lovens forstand. Der du skriver om tvil osv så er du jo helt enig med henne. Anonymkode: 181a0...838 Mulig du opplever at jeg babler, men jeg mente det jeg sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #32 Del Skrevet 3. juni 2023 Hvordan går det ts? ❤️ Anonymkode: f8700...1e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #33 Del Skrevet 3. juni 2023 Som flere her sier, du har ikke ettertrykkelig samtykket, han har ikke gitt deg et valg, det er definisjonen på overgrep. Sånne gjør at jeg skammer meg over å være mann. Ikke tenk på henleggelse, da er det uansett registrert, det svekker hans posisjon om han finner på å repetere det og din anmeldelse vil støtte hun han eventuelt forgriper seg på senere. Anonymkode: b6d07...743 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #34 Del Skrevet 3. juni 2023 Blir 100% henlagt. Velkommen til Norge. Hilsen en med erfaring. Anonymkode: 5fcbd...ac5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 3. juni 2023 #35 Del Skrevet 3. juni 2023 Poenget er uansett: Dra til legevakten og dokumenter det du har av beviser, Ta med alt av sengetøy og klær. Hva som skjer senere, om du anmelder eller ikke, er opp til deg og evt. politiet og rettsvesenet, men du kan få kvalifiserte råd hos legevakten som setter deg i kontakt med fagpersonell. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #36 Del Skrevet 3. juni 2023 Det er verdt å anmelde, ikke la dritten slippe unna. Anonymkode: c811d...776 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #37 Del Skrevet 3. juni 2023 Anmeld så fyren lever i angst en stund Anonymkode: b74fc...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. juni 2023 #38 Del Skrevet 3. juni 2023 Andro skrev (55 minutter siden): Du ble voldtatt. Ta en telefon til https://hfsm.no/ framfor å høre på amatører på KG. De hører på deg, gir deg veiledning og hjelper deg videre. Straffelovens § 291 b. Voldtekt er å skaffe seg søvn er "andre grunner" og er straffbart med en minstestraff på min. 3 - 15 år ved samleie. Anmeld uansett. Straffes han ikke denne gangen, så vil din evt. henlagte sak bli tatt opp igjen neste gang han gjør det, og det er ikke lenge til... Dette er serieforbrytere. 70% av dem som blir anmeldt har vært anmeldt eller tiltalt tidligere. Velger du å ikke anmelde; sørg for å ta ham ut på annen måte, så han ikke kan gjenta dette. Hør på dette TS. Vondt å lese at du opplevde dette TS❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolleren Skrevet 3. juni 2023 #39 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg våknet til st daten lå oppå og penetrerte meg, vi har ikke hatt sex sammen før og dette var andre natt vi sov sammen. Dette skjedde for litt over 2 timer siden og er hjemme nå, har ikke dusjet enda da jeg vurderer å anmelde han. Har noen opplevd det samme og kan gi meg info om hvordan det endte med en anmeldelse om den ble henlagt osv og om det er verdt å anmelde? Anonymkode: d88f5...786 Ser du har fått link til mottak i Oslo. Her er link til mottak og hjelp ved voldtekt eller seksuelle overgrep over hele landet og ikke bare i Oslo https://dinutvei.no/alle-hjelpetilbud/ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #40 Del Skrevet 3. juni 2023 Anmeld! Og så prøver du å få en innrømmelse fra ham på melding om at han penetrerte deg mens du sov. Jo mere bevis du har jo bedre sjanse for å få ham dømt. Lykke til❤️Ta vare på deg selv! Anonymkode: 35f08...895 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå