Gå til innhold

Hjelp! Våknet av at daten penetrerte meg, vi har aldri før hatt sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg våknet til st daten lå oppå og penetrerte meg, vi har ikke hatt sex sammen før og dette var andre natt vi sov sammen. Dette skjedde for litt over 2 timer siden og er hjemme nå, har ikke dusjet enda da jeg vurderer å anmelde han. 
Har noen opplevd det samme og kan gi meg info om hvordan det endte med en anmeldelse om den ble henlagt osv og om det er verdt å anmelde?

Anonymkode: d88f5...786

• Liker 1
  • Hjerte 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke bare vurder det, gjør det! Selv om den skulle bli henlagt så vil det styrke senere saker om han er så dust at han gjør det igjen mot noen. 

Anonymkode: 12560...b9a

• Liker 38
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde anmeldt.

Sikre bevis hos legevakt eller voldtektsmottak.

Lur ut av han en innrømmelse. Ta opp neste samtale med han hvor du spør hvorfor han hadde sex med deg da du våknet. Eventuelt på melding kan du skrive at du våknet av at han hadde sex med deg og du forstår ikke hvorfor det skjedde? Se hva han svarer.

Det viktige her er å sikre både fysiske bevis og prøve å lure ut en innrømmelse. Da har du gode sjanser i retten!

Og jeg beklager virkelig det som skjedde med deg, det er helt grusomt når det skjer! De neste dagene vil mest sannsynlig oppleves som ganske kaotiske både følelsesmessig og du vil kanskje være forvirret. Du prøver å forstå, men det er ikke noe å forstå, noen mennesker er bare onde. Det er uansett ikke din feil, dette handler bare om han. Jeg vet det føles vanskelig å tro på, men med tiden blir det lettere å leve med det og mulig å legge det bak seg. Du er ikke ødelagt. Men oppsøk gjerne helsevesenet, de kan også tilby psykologisk hjelp. ❤️

Anonymkode: fe446...1ab

• Liker 17
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ble utsatt for en voldtekt og bør anmelde han! Bra du ikke har dusjet, ring legevakt og Dixi ressurssenter med en gang! 

Anonymkode: 72d35...bc9

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy faen så jævlig. Jeg skal innrømme at jeg selv våknet en gang til at mannen min hadde sex med meg, og den har jeg faktisk slitt med i ettertid selv om vi har vært gift i 15 år. Noen vil gjerne våkne til sex, mens for andre så er det invaderende og traumatiserende. Dette MÅ man snakke sammen om på forhånd, hva man selv er komfortabel med. Mannen min gjør det aldri mot meg mer.

Anonymkode: 18ccb...420

• Liker 14
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg våknet til st daten lå oppå og penetrerte meg, vi har ikke hatt sex sammen før og dette var andre natt vi sov sammen. Dette skjedde for litt over 2 timer siden og er hjemme nå, har ikke dusjet enda da jeg vurderer å anmelde han. 
Har noen opplevd det samme og kan gi meg info om hvordan det endte med en anmeldelse om den ble henlagt osv og om det er verdt å anmelde?

Anonymkode: d88f5...786

Dra på voldtektsmottaket, nå. Ikke vask deg, ikke vask tøyet du har brukt. Du kan legge undertøyet i en pose om du har skiftet. Du må anmelde , dette er overgrep og han kommer bare til å fortsette på andre om det ikke får noe konsekvenser… 

Anonymkode: c399f...a0f

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er voldtekt, ring nå og anmeld ham.

Anonymkode: 73eb6...54f

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på mottaket. Ikke dusj,og ta med det du har som kan ha hans DNA på seg. Du trenger ikke ta en avgjørelse om du ønsker å anmelde i dag, men du bør sikre bevisene.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Dette er jo voldtekt. Om du har styrken til det så håper jeg virkelig du får sikret bevis og anmeldt det. Håper det går bra med deg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bare legevakten i Oslo. der slipper du rett inn og tas med opp til mottaket. Der samler de bevis, gir deg angrepille om du trenger det, samt tar blod og urinpløve samt tar bilde av hele kroppen din. Det er selvfølgelig helt jævlig, men de som møter deg er proffe og varme. Du får tilbud om vaksiner mot HIV og hepatitt og du får snakke med noen som gir deg informasjon om psykisk hjelp, og hvordan du går videre om du vil anmelde. Du må selv ta avgjørelsen om hva du ønsker å gjøre videre.

Endret av Helene1982
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anmeld! 

Det der er voldtekt! Punktum! 

Oppsøk nærmeste voldtektsmottak - de sikrer spor - ogoppbevarer dem i 6 mndr. Og de kan gi deg omsorg og råd ❤️ (teste deg og gi angrepille om nødvendige) 

Sender deg gode tanker og en varm klem. 

Anonymkode: c0ef0...68e

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et klart overgrep, ikke tvil på det. Og gjør noe med det, ikke minst for din egen selvfølelse. Og hva politiet gjør med det, ikke tenk på det. Det er deres problem.

Jævla taper av et manne-menneske. Flau på menns vegne.. kjenner jeg blir irritert. Håp, på dine vegne om at ting ordner seg for deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29_j skrev (4 minutter siden):

Men altså... Våknet du ikke av at la seg oppå deg? Aldri greit med ufrivillig sex, men å anmelde for slikt, da skal d være sikker på at du har gitt uttrykk for at du ikke samtykket dette. 

Må tilføye noe..Da jeg var 15år dopet en ung mann meg ned på fest og jeg våknet med kjolen opp til hodet og vondt nedentil, helt klart hatt sex med meg og stukket av. Det er jo en slags voldtekt, dette angrer jeg på at jeg ikke gikk videre med. 

Anonymkode: 9846e...eff

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29_j skrev (3 minutter siden):

Men altså... Våknet du ikke av at la seg oppå deg? Aldri greit med ufrivillig sex, men å anmelde for slikt, da skal d være sikker på at du har gitt uttrykk for at du ikke samtykket dette

Må tilføye noe..Da jeg var 15år dopet en ung mann meg ned på fest og jeg våknet med kjolen opp til hodet og vondt nedentil, helt klart hatt sex med meg og stukket av. Det er jo en slags voldtekt, dette angrer jeg på at jeg ikke gikk videre med. 

Feil!! Bare JA er JA. Det er overgrep ellers! 

Fravær av nei er IKKE et ja! 

Anonymkode: c0ef0...68e

• Liker 22
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

God klem til deg ❤️ jeg har opplevd voldtekt selv, men ikke sove voldtekt. Jeg var ikke tøff nok til å anmelde desverre. Om du går til overgrepsmottaket så kan du sikre beviser og så tenke litt på det. Så får du nok gode råd der. 

Det skal alltid avtales på forhånd om det er greit å bli vekt med sex. Selv om det virker som folk ikke skjønner det. Absolutt ikke greit. 

Anonymkode: 91611...31f

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dette var en sak i lokalavisen her for litt siden, og synes det er et fint eksempel på at noen blir dømt for såkalt «sovevoldtekt», etter at noen ikke har greid å ta et nei for et nei selv om de hadde hatt en såkalt «flørtete tone». 

Ønsker deg lykke til nå, og håper dette ikke er noe du kommer til å slite med senere ❤️

https://www.firda.no/fekk-nesten-fire-ar-i-fengsel-for-sovevaldtekt/s/5-15-1566258

Anonymkode: bb020...972

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er sovevoldtekt, og er straffbart. Han bør du anmelde med en gang, og neste gang bør du passe på hvem du legger deg ved siden av. Man kan ikke stole på alle, selv daten.
Sannsynligheten for at noe blir gjort med denne saken er liten siden de fleste voldtekter henlegges på bakgrunnen av bevisets stilling, men synes du uansett skal gjøre det siden han muligens kan ha gjort det før eller kommer til å gjøre det igjen 

Anonymkode: 1e403...2fd

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kanskje gjort det mot andre før deg eller så kommer han garantert til å gjøre det med andre senere. Lurt å anmelde han nå. Da er han i registrene. Da redder du andre fra å oppleve overgrep fra han. Du blir en helt.

Endret av Majer
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at det er voldtekt. Jeg er veldig lei meg for at dette skjedde med deg. Om du spør om det er verdt å anmelde, er svaret mitt egentlig nei. jeg gjorde det og vant, men jeg hadde både DNA og merker etter fysisk vold. Han vil argumentere at det var samtykke, og du kan ikke bevise utover rimelig tvil at det ikke var det. Det du kan oppnå er at det blir dokumentert slik at om han gjør det samme mot en annen, eller allerede er i registrene, er saken annerledes. Om du senere trenger helsehjelp på grunn av dette, er det også viktig at det er dokumentert. Ingen som blir utsatt for en voldtekt vinner noe som helst. Det er årevis med frykt og rettsaker, som statistisk sett ender med at det ikke er nok bevis.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...