AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Vet noe aldri kan skje, men er det andre som har vært borti det? Vi har veldig god kontakt og har snakket om mye sammen, da også om sex. Vi har hatt mye tid sammen alene, vi stoler veldig på hverandre vil jeg si. Problemet startet når vi lå atme hverandre på fest ilag med min kompis og jeg følte hun ble litt kåt. Skulle bare ønske å vist.. Har så lyst på henne... Anonymkode: ef5c8...72e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Nei. Bare nei. Til og med nei om det blir slutt mellom dem. Venner og familie er varige relasjoner. Kjærester kommer og går Anonymkode: 3ef77...ed9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Glem det. Du er en gris som ble kåt på henne når dere sov sammen Anonymkode: 53768...131 2
norw Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Bare nei. Til og med nei om det blir slutt mellom dem. Venner og familie er varige relasjoner. Kjærester kommer og går Anonymkode: 3ef77...ed9 Ikke nødvendigvis. 2
Helene1982 Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Hvem trenger fiender, når man har venner som ikke er lojale. Det blir et nei fra meg. 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #6 Skrevet 3. juni 2023 Slik mistet min mann to kamerater da vi var yngre. Jeg var bare høflig og hyggelig mot dem, siden hans kamerater, men de la mer i det, og dro det til slutt for langt. Ubehagelig for meg, og min mann følte det som såre svik fra kompiser han stolte på. PS! Begge to virket å tro oppriktig at interessen var gjensidig, men det var kun i deres hode. Han ene likte jeg egentlig ikke overhodet, men man er høflige og grei mot partners venner. Prøver å ha et vennskapelig forhold, tillit og en slags vennskapelig fortrolighet. Anonymkode: d04a4...9b3 4
Daniel956 Skrevet 3. juni 2023 #7 Skrevet 3. juni 2023 Det er dessverre uunngåelig hvis dama er fin 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #9 Skrevet 4. juni 2023 Er dette et rop om hjelp TS? . Anonymkode: 440c4...b86
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #10 Skrevet 4. juni 2023 Nei. Jeg har en forståelse dersom det er snakk om ordentlig forelskelse og god kjemi. At man er tiltrukket og har lyst på noen derimot, er verdens mest elendige unnskyldning for å svinge en venn. Du virker må grensen til å være drittsekk, siden du forer drømmene dine og skriver innlegg om det her, hvor du viser at du ikke egentlig har noen tydelige grenser. Anonymkode: 8c590...1a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå