Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvor ofte dere tar dyprens av ansiktet hos hudpleier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Tidligere gjorde jeg det hver 6. uke. Nå har jeg ikke tid til det, så da har jeg droppet det helt.

Skrevet

Aldri. Skjønner i grunn ikke vitsen, har i grunn aldri slitt med hudproblemer heller.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Aldri. Skjønner i grunn ikke vitsen, har i grunn aldri slitt med hudproblemer heller.

Samme her.

Skrevet

Har gjort det to ganger i mitt liv. Jeg skulle gjerne gjort det regelmessig, men det er ikke prioritert pengebruk for meg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg oppsøker hudpleie omtrent en gang i året og da kun av velværegrunner eller at jeg har fått gavekort.

Jeg har mye kunnskap om min egen hud og hudpleieprodukter og mener jeg er i stand til å stelle huden min selv.

Gjest gjest1
Skrevet

Aldri her heller, jeg har så fin hud atte.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det har jeg gjort bare en gang. Skulle gjerne ha gjort det oftere, men jeg greier bare ikke å prioritere det. Jeg syns liksom alltid at det er mye mer fornuftig å kjøpe noe til ungene........ :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det har jeg gjort noen få ganger. Liker ikke å ha noen så tett opp i ansiktet på meg, og klarer dessuten helt utmerket å stelle huden min selv etter alle kunstens regler. Litt må jeg da ha lært av produkt-dilla mi :ler:

Skrevet
Jeg har gjort det en gang jeg og...

:enig_anim: :enig: Me to!!

Skrevet

Har aldri gjort det.

Har heller ingen planer om å prøve, så sant jeg ikke får gavekort e.l.

Skrevet

Hvis du mener vanlig ansiktsbehandling hos hudpleier, så gjør jeg det ca en gang i året. Når jeg en gang blir rik, skal jeg unne meg det mye oftere, for det er helt herlig :)

Skrevet

Skal på min første i morra. Fikk gavekort til jul, og siden huden min har begynt å tulle litt, så var det jo perfekt timing. ;)

Men jeg kommer nok ikke til å unne meg det så ofte nei. Da prioriterer jeg heller frisør, noe som jeg burde unnet meg oftere enn jeg faktisk gjør. :rodme:

Skrevet

Det har jeg bare gjort et par ganger for maaaange år siden...

Gjest Lilleulv
Skrevet

i går!! For første gang på 2 år.. men gud å deilig :):)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Aldri prøvd. Det må bli når jeg vinner i tipping.

Skrevet

Har aldri gjort det, og det blir nok heller ikke gjort om ikke noen spanderer det på meg.

Skrevet

Aldri gjort det/vil ikke heller/sunn norsk hud. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...