bonsaijenta Skrevet 6. juni 2023 #61 Del Skrevet 6. juni 2023 Hulderen skrev (2 timer siden):Det er helt åpenbart at han ikke er redd for å bli mislikt. For han er det en seier at Simon holder på å gå fra vettet. Så han tar en uskyldig mine og later som han tror at Simon virkelig vil ha «One more time». Det er også moro å se noen som tar ting på sparket. Han snapper opp situasjonen og gjør noe moro ut av det. Som da den nye dommeren ikke skjønte at han skulle si sitt eget navn, men sa at han het Viggo. Ja, det er en herlig egenskap ytterst få har. Er så herlig og befriende å se på. Den delen med han nye dommeren sa Viggo var så morsom at jeg knakk sammen. Egentlig så gjorde jeg det med alle tre innslagene av VV. Jeg er ikke engang glad i klovner. Har ofte hatt mareritt om klovner så med BHT har han gitt klovner et nytt og mindre skremmende ansikt😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 8. juni 2023 #62 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg synes det han gjør er hysterisk morsomt! Men- kan det virkelig stemme at han bare hadde tre opptredner ? : O trodde man måtte gjennom mange runder , men jeg finner ingen fler enn første audition, semi-finale og finale. det kan jo neppe stemme at en vinner bare har tre stk.? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 8. juni 2023 #63 Del Skrevet 8. juni 2023 Det er så teit og enkelt at jeg skjønner ikke hvorfor jeg ler😅 men noe riktig gjør han da, for mange synes tydeligvis det er underholdende og morsomt, jeg smilte og lo for meg selv når jeg så det ihvertfall 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 8. juni 2023 #64 Del Skrevet 8. juni 2023 Gidder noen å legge ut link til de ulike opptredenene i kronologisk rekkefølge sånn at jeg ikke starter på feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 9. juni 2023 #65 Del Skrevet 9. juni 2023 Babyface skrev (13 timer siden): Gidder noen å legge ut link til de ulike opptredenene i kronologisk rekkefølge sånn at jeg ikke starter på feil? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå