Gå til innhold

Britains Got Talent - Viggo Venn

Centimeteren

Anbefalte innlegg

Urias skrev (9 minutter siden):

Britene er en merkelig gjeng. Nå er de visstnok "rasende" fordi han vant. Men det var jo de selv som stemte han fram! Nå må de nesten bestemme seg :)

Nå er det gjerne ikke de samme folkene som sier de forskjellige tingene. Synes det er litt rart at folk på forumer rundt om i verden ikke forstår at nasjoner ikke er homogene grupper. Han fikk jo tross alt "bare" 22.5% av stemmene i finalen.

Endret av Reign
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MalloryK skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd å se den første videoen flere ganger. Men hva er det som er morsomt?

Skjønte heller ikke humoren i den første. Den andre var ganske morsom, den tredje ikke så veldig.

Men gøy at en nordmann vant, da. 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
000VF000 skrev (1 time siden):

Jeg tror også at britene hadde et behov for å le i disse dager. De konservative har uthulet det offentlige helsevesenet og økt forskjellen mellom fattig og rik over flere år. Jeg tror ikke folk her i Norge skjønner hvor dårlig det går der nede. 

Så du tolker det altså til at Viggo vinner pga den britiske befolkningen ser på dette som et befriende øyeblikk fra de fæle rikingenes trakassering av velferden til de fattige i Storbritannia?

Hva med å legge den røde fanen til side et lite øyeblikk? Tror du har godt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Ikke morsomt i dethele tatt.

Første innslaget jeg så med han, så trodde jeg ikke at han hadde begynt showet sitt engang. Og så var det ferdig plutselig. Skjønte ingenting! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Paramount said:

Så du tolker det altså til at Viggo vinner pga den britiske befolkningen ser på dette som et befriende øyeblikk fra de fæle rikingenes trakassering av velferden til de fattige i Storbritannia?

Hva med å legge den røde fanen til side et lite øyeblikk? Tror du har godt av det.

Hadde du kjent briter hadde du fått en større forståelse på hva nyliberalismen har gjort med landet, og du trenger ikke være kommunist (noe jeg ikke er) for å forstå det. Ordinær empati holder i massevis. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har utvilsomt en sjarm og et smittende humør. Han får med seg publikum og klarer å lage et show ut av egentlig ingenting. Så han har jo så absolutt et talent. 

Men jeg personlig har en litt annen humor, selv om han får meg til å smile (grunnet sitt smittende humør).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det måtte til en norsk klovn gitt. Jeg syns det med de vestene var genialt. Så enkelt kan det gjøres og så vinna hela driten... ha ha ha... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småflaut hvor mange på KG som skal smykke seg med at de har for høy standard på hva de anser som humor til å anerkjenne Viggo Venn.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at dette er morsomt. Det er absolutt ikke noe jeg hadde stemt på.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (10 minutter siden):

Jeg fatter ikke at dette er morsomt. Det er absolutt ikke noe jeg hadde stemt på.

Det er notert.

Viggo ler hele veien til banken.

Endret av Reign
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han traff noe ved å bare være morsom, uten at det går på bekostning av noen, uten at det er underbukse-humor, uten å drite ut noen. Bare god, gammeldags slapstick og morsomheter. Jeg skjønte heller ikke at dette kunne gå helt til finalen og attpåtil vinne, men jeg syns jo han er morsom 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns han er morsom og den første forestillingen var best. Men jeg skjønner jo at han måtte komme opp med noe nytt, han kunne ikke gjøre det samme alle tre gangene.

Det som får meg til å le, er reaksjonen til Simon. Han synes jo at dette er det mest idiotiske han har sett. Og Viggo er så fornøyd og trygg på seg selv og det han gjør. Det er helt åpenbart at han ikke er redd for å bli mislikt. For han er det en seier at Simon holder på å gå fra vettet. Så han tar en uskyldig mine og later som han tror at Simon virkelig vil ha «One more time».

Det er også moro å se noen som tar ting på sparket. Han snapper opp situasjonen og gjør noe moro ut av det. Som da den nye dommeren ikke skjønte at han skulle si sitt eget navn, men sa at han het Viggo.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (3 timer siden):

Det er notert.

Viggo ler hele veien til banken.

Jeg hadde også ledd hele veien til banken om jeg var han ja. Veldig flott at du har notert min mening 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (1 time siden):

Jeg hadde også ledd hele veien til banken om jeg var han ja. Veldig flott at du har notert min mening 😊

Whoosh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare semifinale oppteden? Skjønner fortsatt ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette handler litt mer om utstråling og underholdningsverdi enn talent. Det er nok helt klart deltakere i programmet med mer talent enn Viggo. Men han er tydeligvis svært underholdende. Han har sjarme, positivitet, selvsikkerhet og humor. Det kan treffe mer enn talent, som vi jo ser her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, løye han! Artig han er fra Norge og kom videre, og det er kult han klarte å sjarmere Simon Cowell.  

Men jeg syns ikke han var morsom i intervju på nyhetene i går. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...