Centimeteren Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Har det klikka for britene som sender det her til finalen?? Eller er det jeg som mangler humor? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Det er ikke veldig morsomt som i "haha"-morsomt, nei. Men han stikker seg jo litt ut og klarer å underholde publikum. Ofte er det mer enn nok... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimbus Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg lo ha ha ha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 3. juni 2023 #4 Del Skrevet 3. juni 2023 Mannen digger ham. Jeg skjønner ikke bæret 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. juni 2023 #5 Del Skrevet 3. juni 2023 Den ukjente broren til Viggo Venneløs? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 3. juni 2023 #6 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg synes han er knallmorsom og skal heie imorgen. Det han gjør er langt ufra så lett som det ser ut. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 3. juni 2023 #7 Del Skrevet 3. juni 2023 Helt ufattelig for meg at noen finner dette morsomt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 3. juni 2023 #8 Del Skrevet 3. juni 2023 Han er jo inmari god på timing. Er ikke lett å få til det han får til. Syns det blir morsommere og morsommere jo fler ganger jeg ser det jeg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 3. juni 2023 #9 Del Skrevet 3. juni 2023 gjest:) skrev (1 minutt siden): Han er jo inmari god på timing. Er ikke lett å få til det han får til. Syns det blir morsommere og morsommere jo fler ganger jeg ser det jeg. Ja, absurd og rart og god timing! Perfekt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3. juni 2023 #10 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg synes faktisk det var veldig gøy. Greia hans er at i motsetning til andre deltagere så er det dommerne han fokuserer på og ikke publikum, og det er det som gjør at publikum synes det er morsomt. Hele schticken hans er å irritere for deretter sjarmere dommerne, og han klarer det uten problemer. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy_ Skrevet 4. juni 2023 #11 Del Skrevet 4. juni 2023 Det må jo ha vært en del som syntes det var morsomt, siden han fikk flest publikumsstemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 4. juni 2023 #12 Del Skrevet 4. juni 2023 Link til de som vil stemme ikveld 😃: https://www.itv.com/vote/bgt?fbclid=PAAaaaA_ONQJeHfGDrJOVqzP1QDwkRmCMdlSZeze6YXBrx6TdFUeMQr1XseeY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2023 #13 Del Skrevet 4. juni 2023 God underholdning trenger ikke å forklares. Det er der ikke, eller så er det der og folk ler uten å vite helt hva de ler av, men de har det kjempemorsomt, klapper og trives. Underlige greier, men han der har et talent. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 4. juni 2023 #14 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg synes han er helt fantastisk 🤣 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 4. juni 2023 #15 Del Skrevet 4. juni 2023 Tenker det er noe tik tok aktig. Evnt noe jeg hadde hoppet over. Men han har en sykt smittende energi og humør. Og antar det er det han Berger seg på. Men selve opptreden var jo ikke noe spesielt, men det var kanskje det som var greia? Jeg skjønte det ikke helt selv egentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2023 #16 Del Skrevet 4. juni 2023 ...og nå har jeg sett alt sammen èn gang til; mannen er utrolig optimistisk og smittende blid. ALT går rett inn i grunnfjellet hos meg og er årsaken til at jeg nå ikke er helt meg selv på en slapp søndag. Kjempestunt! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 4. juni 2023 #17 Del Skrevet 4. juni 2023 Me for life skrev (5 timer siden): Link til de som vil stemme ikveld 😃: https://www.itv.com/vote/bgt?fbclid=PAAaaaA_ONQJeHfGDrJOVqzP1QDwkRmCMdlSZeze6YXBrx6TdFUeMQr1XseeY Kan man se det i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. juni 2023 #18 Del Skrevet 4. juni 2023 Jeg ler så jeg griner 🤣🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. juni 2023 #19 Del Skrevet 4. juni 2023 Liker han veldig. Har en tendens til å like det som er veldig "uNorsk" Fyren er profesjonell klovn. Håper han vinner! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. juni 2023 #20 Del Skrevet 4. juni 2023 (endret) Jeg måtte se videoene flere ganger og det ble bedre for hver gang. Jeg tror kanskje opplevelsen ville vært mye sterkere om jeg var der. Ingen tvil om at han har sjarme, og timinga hans er utolig god, men klovner er ikke helt min type humor. Jeg har sett mye på BGT og jeg kan ikke huske at jeg har hørt så god stemning før spesielt da dommerene skulle uttale seg og det knapt var hørbart siden alle ropte navnet hans. Det lover jo godt. Jeg heier på han i ikveld, men han står mot han som danser med en fot og ikke bare var det imponerende og sterkt å se på, men det vil også bety sympatistemmer. Tror ikke Viggo vinner, men det hadde vært knakende moro. Må vi vente med at det kommer youtube-klipp sent i kveld/natt eller går det an å streame det etsteds fra? Ingen fare for at han blir arbeidsledig uansett. Endret 4. juni 2023 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå