AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Finnes det noen oversikt over hvilke overnattingssteder som de tillater hunder? Enten hotell eller motell. Hvor er dere fornøyde? Hvor mye koster det ekstra per hund per natt? Hva med flere hunder? Anonymkode: d859e...4ac
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Svært mange hotel tillater hund. Aldri fått nei, og vi har kjørt mye rundt om i landet. Ofte egne hunderom. Betaler gjerne ca 200 kr mer for ekstra renhold, varierer litt. Anonymkode: 72f68...1cb 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Jeg har aldri bestilt hotell eller motell med flere hunder før. Kan jeg bestille rom på nett? Hvilken sider er best og som kan garantere at jeg kan ha med flere hunder. Anonymkode: d859e...4ac
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har aldri bestilt hotell eller motell med flere hunder før. Kan jeg bestille rom på nett? Hvilken sider er best og som kan garantere at jeg kan ha med flere hunder. Anonymkode: d859e...4ac Det er ofte nødvendig å ta direkte kontakt med hotellet når du bestiller for å sikre at de har ledig hunderom. Enkelte nettsider lar deg og krysse av om du har med hund, hvis ikke du ser noe er det tryggest å ta direkte kontakt med hotellet. Anonymkode: ae9f4...339 2
Gjest Linny111 Skrevet 3. juni 2023 #5 Skrevet 3. juni 2023 På booking.com kan man krysse av på "pet friendly", så pleier jeg å sende en liten melding om hunden min når jeg bestiller. Aldri vært noe problem, har bodd på flere hoteller og B&Bs med henne. Noen ganger må man bare betale litt ekstra, rundt 200 kroner. Nå kjører jeg rundt i Storbritannia, men regner med at det er ganske likt i Norge. Skal ta henne med rundt i Europa også og har funnet flere hundevennlige hoteller. Flere har hundeseng, vannskål og godbiter også.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Skrevet 18. juni 2023 Vi reiser en del med hund i Norge, da bilturer/ferier. Booker alltid campinghytter og unngår hotell. Mye enklere med hund. Da kan han ligge ute og kose seg på kvelden om han vil (polarhund som liker seg best ute), og som regel er det turstier i nærområdet av campinghytter. Anonymkode: ffafe...7b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå