AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Kan noen klarsynte se på hvordan sommeren min blir? Kjærlighet, vennskap, sosialt, vil jeg føle meg vel og generelt ha en fin sommer? Det har vært så mange vanskelige år nå, derfor lurer jeg veldig både på sommeren og tiden fremover. Blir glad om noen vil prøve❤️ Anonymkode: a8611...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #2 Del Skrevet 3. juni 2023 Er du singel? Har du nære venner og stort/ lite nettverk. Jeg vil prøve meg og jobber med å utvikle klarsyn. Anonymkode: 388cb...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. juni 2023 #3 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er du singel? Har du nære venner og stort/ lite nettverk. Jeg vil prøve meg og jobber med å utvikle klarsyn. Anonymkode: 388cb...b08 Hva? Gjennom å fiske informasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #4 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er du singel? Har du nære venner og stort/ lite nettverk. Jeg vil prøve meg og jobber med å utvikle klarsyn. Anonymkode: 388cb...b08 Ja, er singel. Har noen få nære venner, men ser de altfor sjelden av årsaker vi ikke får gjort noe med. Prøv gjerne😊 Anonymkode: a8611...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Del Skrevet 4. juni 2023 Opp igjen😊 Anonymkode: a8611...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå