AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Litt interessert i ei Tyrkisk kvinne som jeg traff gjennom felles venner nå nylig, men problemet er at hun blir rar når vi prater sammen, observert at det gjelder alle de andre Norske mennene, merker hun er mer normal med Norske damer, men når det kommer til menn blir hun redd. Noen som tror jeg i det heletatt har en sjans? Anonymkode: fc5d8...da4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Man blir redd av de uvitne i tillegg tror jeg det er masse fordommer mellom oss vestlige og de landene der. Tror neppe hun går så langt med å ligge med deg nei Anonymkode: fd538...5ce
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er ikke redd, men skeptisk av tyrkiske menn, Det er fordi man hører så mye rart om dem, men sikker på at du ikke opptrer skremmende. Vet at Norske menn kan være altfor selvsikre fremfor de utenlandske som kan skremme. Anonymkode: 21f94...a28 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 Stakkars kvinne! innpåsliten Norsk tjukkas som tror han har balle taket fordi han er Norsk! ouuuch Anonymkode: ef0d0...224 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Nasjonalitet som har konflikter mellom hverandre og som har vist rivalisering akkurat det som har skjedd ikke for lengesiden i Europa, den selve "krigen" mot innvandring gjør folk skeptiske til hverandre. Ja hun er antakeligvis redd deg og gir deg derfor ingen sjanse og det med å overbevise henne at du er en flott fyr er en slitsom prosess. Anonymkode: 2bb73...437
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 Jeg er en tyrkisk dame. Det trenger ikke å bety noen ting annet enn at hun kanskje akkurat har gått ut av et forhold, kanskje ikke har så mange mannlige venner eller lignende. De fleste tyrkere er moderne folk. Anonymkode: 4e18a...57c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Litt interessert i ei Tyrkisk kvinne som jeg traff gjennom felles venner nå nylig, men problemet er at hun blir rar når vi prater sammen, observert at det gjelder alle de andre Norske mennene, merker hun er mer normal med Norske damer, men når det kommer til menn blir hun redd. Noen som tror jeg i det heletatt har en sjans? Anonymkode: fc5d8...da4 Hadde en tyrkisk jente som kjæreste når jeg var ung. Svært vakker. Vi var virkelig forelsket i hverandre også, hun var aldri skeptisk, men nå var hun riktignok født her til lands. Hvorfor varte ikke dette? Jeg som var dum og talentløs.. angrer bittert. Anonymkode: 24174...d82 1
Andro Skrevet 2. juni 2023 #8 Skrevet 2. juni 2023 Hun merker at du er interessert. Det er alene nok til å oppføre seg reservert, for å slippe forsøk på sjekking. Kjenner meg egentlig igjen i det. Å måtte avvise folk skaper alltid kleine situasjoner, så da opptrer man mer tilkneppa overfor dem for å unngå situasjonen istedet.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Man blir redd av de uvitne i tillegg tror jeg det er masse fordommer mellom oss vestlige og de landene der. Tror neppe hun går så langt med å ligge med deg nei Anonymkode: fd538...5ce Uvitne? Hva mener du? Mente du å skrive uvitende? Anonymkode: 98c33...4fa
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #10 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt interessert i ei Tyrkisk kvinne som jeg traff gjennom felles venner nå nylig, men problemet er at hun blir rar når vi prater sammen, observert at det gjelder alle de andre Norske mennene, merker hun er mer normal med Norske damer, men når det kommer til menn blir hun redd. Noen som tror jeg i det heletatt har en sjans? Anonymkode: fc5d8...da4 Jeg er tyrker selv. Kan bli stresset av norske menn fordi jeg føler at vi ikke har mye å snakke om og tyrkiske menn behandler damer annerledes enn nordmenn. Du har full sjanse! Min søster er gift med en nordmann Anonymkode: 8fd7c...565 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke redd, men skeptisk av tyrkiske menn, Det er fordi man hører så mye rart om dem, men sikker på at du ikke opptrer skremmende. Vet at Norske menn kan være altfor selvsikre fremfor de utenlandske som kan skremme. Anonymkode: 21f94...a28 Du hører sikkert riktig om tyrkiske menn, hilsen tyrkisk dame😂 Anonymkode: 8fd7c...565
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #12 Skrevet 2. juni 2023 Er ikke så rart når 9 av 10menn som snakker til fremmede damer på fest og byen bare er ute etter å pule og ikke respekterer mennesket man er Anonymkode: 42da5...e30
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juni 2023 #13 Skrevet 2. juni 2023 Nasjonaliteten i seg selv er ikke noe hinder. Det er "kultur/familie" som stort sett er "festbremsen"... Det har selvsagt en viss korrelasjon om man skal ha det under lupen, men isolert sett har nasjonalitet ekstremt lite å si, imo. Om hun virker usikker/redd for menn - så er det vel med grunn, og antageligvis så har du "ikke sjans", men det har neppe noe med din "nasjonalitet" å gjøre heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå