AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Kan man ta yrkessjåførutdanning og ta lastebil lappen med en lettere psykisk utviklingshemming diagnose? Vedkommende som jeg spør for, jobber 100% og fått tilbud av arbeidsgiver å begynne å kjøre lastebil i jobben, men vedkommende er usikker pga diagnosen. Jeg tror det er mulig, da jeg har hørt om en med lettere psykisk utviklingshemming kjører buss i Trondheim. Jeg vil bare høre andres erfaringer med om noen har hørt om dette er mulig eller hørt om det er mulig 😊. Må legge til at vedkommende er 100% oppegående og styrer alt selv, og vedkommende har førerkort for personbil. Anonymkode: d3372...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Dersom vedkommende består helsetest som MÅ tas hos lege for å få lov til å kjøre lastebil så er det bare å kjøre på 💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 Det kommer helt an på diagnosen og det må leveres en uttalelse fra spesialist sammen med legeattesten. https://unn.no/avdelinger/Documents/Avdelinger/Ambulanseavdelingen/Helseattest.pdf Linken over er til legeattesten som må leveres for kl C Anonymkode: d4b63...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer helt an på diagnosen og det må leveres en uttalelse fra spesialist sammen med legeattesten. https://unn.no/avdelinger/Documents/Avdelinger/Ambulanseavdelingen/Helseattest.pdf Linken over er til legeattesten som må leveres for kl C Anonymkode: d4b63...9fd Tusen takk! 😊 TS Anonymkode: d3372...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå