AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Er det ikke et sted man kan søke opp alle typene av en bil som er registrert i Norge eller noe sånt? En liste over alle Range Rover sport som er registrert typ? En bil kjørte inn i siden på bilen min på vei ut av storsenteret i dag og jeg rakk akkurat å ta bilde, men man ser ikke de to siste nummerere på regnummeret så jeg får ikke søkt opp hos vegveset… Anonymkode: 9fa11...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke et sted man kan søke opp alle typene av en bil som er registrert i Norge eller noe sånt? En liste over alle Range Rover sport som er registrert typ? En bil kjørte inn i siden på bilen min på vei ut av storsenteret i dag og jeg rakk akkurat å ta bilde, men man ser ikke de to siste nummerere på regnummeret så jeg får ikke søkt opp hos vegveset… Anonymkode: 9fa11...4c1 Du kan ikke søke det opp, nei, men du kan ringe til SVV og få denne informasjonen. Om du bare mangler de to siste siffer er det jo likevel ikke mer enn 100 kombinasjoner å søke gjennom. Anonymkode: 7f31c...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan ikke søke det opp, nei, men du kan ringe til SVV og få denne informasjonen. Om du bare mangler de to siste siffer er det jo likevel ikke mer enn 100 kombinasjoner å søke gjennom. Anonymkode: 7f31c...085 Får sette av kvelden 😂 Kjenner igjen vedkommende, men har ikke navn.. Får prøve meg frem og søke opp mot Facebook 😅 Mente helt sikkert at det fantes en oversikt over alle registrerte biler av sitt slag og regnummere.. 🫡 Anonymkode: 9fa11...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Får sette av kvelden 😂 Kjenner igjen vedkommende, men har ikke navn.. Får prøve meg frem og søke opp mot Facebook 😅 Mente helt sikkert at det fantes en oversikt over alle registrerte biler av sitt slag og regnummere.. 🫡 Anonymkode: 9fa11...4c1 Autosys er ikke tilgjengelig for mannen i gata 😉 Anonymkode: 4fbb8...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Autosys er ikke tilgjengelig for mannen i gata 😉 Anonymkode: 4fbb8...002 Autosys er tilgjengelig for veldig mange yrkesgrupper da så er jo en rimelig allmenn tjeneste. Anonymkode: e5a5a...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Del Skrevet 2. juni 2023 Du kan politianmelde og så kan de hente inn data fra overvpkningsbilder i nærheten e.l. Kanskje forsikringsselskapet ditt kan undersøke også, de er vel ikke interessert i å betale for skaden hvis et annet forsikringsselskap kan gjøre det. Anonymkode: cfab3...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 2. juni 2023 #7 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan politianmelde og så kan de hente inn data fra overvpkningsbilder i nærheten e.l. Kanskje forsikringsselskapet ditt kan undersøke også, de er vel ikke interessert i å betale for skaden hvis et annet forsikringsselskap kan gjøre det. Anonymkode: cfab3...e9c Du er grenseløst naiv hvis du tror noen av de nevnte vil gjøre dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 2. juni 2023 #8 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Får sette av kvelden 😂 Kjenner igjen vedkommende, men har ikke navn.. Får prøve meg frem og søke opp mot Facebook 😅 Mente helt sikkert at det fantes en oversikt over alle registrerte biler av sitt slag og regnummere.. 🫡 Anonymkode: 9fa11...4c1 Registeret finnes, men det søket du ønsker, tror jeg ikke er tilgjengelig for andre enn biltilsynet og politiet. Du må nok bare prøve deg fram med ulike skiltnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Del Skrevet 2. juni 2023 regnr.info gir deg denne muligheten. Åpent for alle og enhver. Anonymkode: cb378...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #10 Del Skrevet 2. juni 2023 …..to timer senere!! 😂 Jeg fant jævelen. Har sendt han overvåkning fra bilen min så får vi se hva han svarer Anonymkode: 9fa11...4c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Del Skrevet 2. juni 2023 Det finnes en side hvor du kan søke på merke og reg.nr, selv bare med noen tall og/eller bokstaver, samt farge, alle har tilgang til den, men akkurat nå klarer jeg ikke å huske adressen! Anonymkode: f776d...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #12 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes en side hvor du kan søke på merke og reg.nr, selv bare med noen tall og/eller bokstaver, samt farge, alle har tilgang til den, men akkurat nå klarer jeg ikke å huske adressen! Anonymkode: f776d...fc3 Den står to poster over. Anonymkode: cb378...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå