Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #1 Del Skrevet 9. januar 2006 Er gravid og har hørt at pilates er bra trening oss gravide. Trener ellers på Sats, men de har bare en time på plakaten, og den passer aldri. Er det noen som har videoer ol, som kan anbefales? Virker treningen? Er det fint gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #2 Del Skrevet 9. januar 2006 Skulle stå; er det fin trening for gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. januar 2006 #3 Del Skrevet 9. januar 2006 Pilates er fin trening for gravide, men hvis du aldri har trent det før, så vil jeg absolitt anbefale deg en bok/video spesielt for gravide. Det er nemlig noen øvelser en ikke kan/bør ta i visse deler av graviditeten. Har ikke noen video å anbefale, men liker denne boka. Den forklarer både hvilken nytte du har av pilates under graviditeten + viser øvelser. Jeg bruker denne som supplement til timene jeg går på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 10. januar 2006 #4 Del Skrevet 10. januar 2006 No veit eg ingenting eigentleg om pilates,men eg meldte meg inn i Bokklubbens nye bøker og der er det eit "tilbud" om bok, dvd og treningsball innan pilates for 98 kroner. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/innmeldi...do?dokId=516124 (nesten heilt nederst). Men eg veit ikkje kor bra dette settet er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 10. januar 2006 #5 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei! Hvis du kjøper det nyeste IFORM baldet så får du med en DVD med pilatesøvelser. To instruktører som viser øvelser i to ulike vanskelighetsgrader. Et 20 min,30 min og 40 minutters program. Jeg fikk den i poseten i får,men har ikke sett mye på den enda-men det virker bra! Jeg har hørt at etter 3 mnd(??) så skal man ikke trene de RETTE magemusklene?! Pilates går jo primært på mage/rygg. På DVD`en jeg fikk tror jeg det sto at man ikke skulle trene pilates om man var gravid/forhøre seg med lege-synes å huske det...(Kan skjekke når jeg kommer hjem)Unsett;bladet og DVD`en koster bare 50 kr-så det er jo greit å ha til etter svangerskapet når man skal trene opp igjen magemusklene Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #6 Del Skrevet 12. januar 2006 Takk for svar. Skal spørre treningsveileder på Sats for sikkerhets skyld, samt legen min. Løper ialefall og kjøper I Form, og bestiller de engelske bøkene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå