AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #21 Skrevet 4. juni 2023 Kjoler, finere til kvelden. For bukser ville jeg heller valgt vide linbukser eller culottes. Anonymkode: a9bf4...471
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #22 Skrevet 4. juni 2023 Bruker mye kaftaner. Svalt og deilig og kan ha på noe enkelt/stygt under. Anonymkode: 8bb18...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #23 Skrevet 4. juni 2023 Utenom badetøy har jeg bare med kjoler av ulike slag. Anonymkode: 1dc0f...735 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #24 Skrevet 4. juni 2023 Visste ikke at syden hadde så strikt kleskode. Anonymkode: 97bdf...c22 3
Beloved Skrevet 4. juni 2023 #25 Skrevet 4. juni 2023 Jeg går med "sykkelshorts"/knelange thights for å unngå gnissing mellom lårene, og en tynn og luftig sommerkjole utenpå. Gode sandaler uten sokker på beina. Tar gjerne med en blanding av kjoler med spaghettistropper og med dekkede skuldre, så jeg kan dekke skuldrene om det blir for mye sol. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #26 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kjoler, finere til kvelden. For bukser ville jeg heller valgt vide linbukser eller culottes. Anonymkode: a9bf4...471 Jeg synes kraftige mennesker ser helt firkantet ut i culottes. 🙈 Meg selv inkludert. Støtter tidligere forslag om kjoler (jeg er glad i omslagskjoler eller kjoler som på andre måter markerer midjen), og for guds skyld tynne sykkelshorts under for å motvirke lårgniss. Anonymkode: 54a30...8d5 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #27 Skrevet 4. juni 2023 Knebukser er veldig utrendy for tiden og ganske kjerring. Skjørt og kjoler er deilig å gå i. Men skal du være mye på stranda trenger du ikke så mye klær. Anonymkode: 1c321...d50 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #28 Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg synes kraftige mennesker ser helt firkantet ut i culottes. 🙈 Meg selv inkludert. Støtter tidligere forslag om kjoler (jeg er glad i omslagskjoler eller kjoler som på andre måter markerer midjen), og for guds skyld tynne sykkelshorts under for å motvirke lårgniss. Anonymkode: 54a30...8d5 Jeg er 1,76 og bruker M i str. Har lange bein men kler overhodet ikke vide bukser som stopper midt på leggen. Syns det er svært få som kler det. Anonymkode: 1c321...d50 5
tirben Skrevet 4. juni 2023 #29 Skrevet 4. juni 2023 Har bare med kjoler til varmere strøk. Kjoler jeg bruker på stranden, og andre kjoler jeg bruker på kvelden. Har aldri med bukser. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #30 Skrevet 4. juni 2023 Lette kjoler som går til knærne, shorts, singleter og t-skjorter. Velg bomull eller lin, syntetiske stoffer puster dårlig og blir klamt. Sandaler. Jeg er glad i lær, det utvider seg og mykner dess mer man bruker sandalene, ikke godt med gnagsår på varme føtter. Sjekk ut «strandklær» på Zalando og Boozt for inspirasjon. På stranda knyter jeg et tynt skjerf rundt livet, det fungerer som et strandskjørt. Solhatt eller caps når du er ute over lengre tid i stekende sol. Husk solbriller, og kjøp solkrem i Norge å ta med deg. Og drikk mye vann. Anonymkode: ff7d2...209
Gjest Peanut Skrevet 4. juni 2023 #31 Skrevet 4. juni 2023 Skal til Spania om bitt. Blir linkjoler, linbukser, linshorts og så kjoler kjøpt i butikk herfra: https://intl.naturaselection.com/en/store/clothing-dresses?page=1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #32 Skrevet 5. juni 2023 Bruker det samme i «syden» som om sommeren hjemme, dvs shorts og t-skjorte. Anonymkode: 7556c...291 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #34 Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker det samme i «syden» som om sommeren hjemme, dvs shorts og t-skjorte. Anonymkode: 7556c...291 Det er fint om du bor på Østlandet/Sørlandet. Litt verre om regn og 12 grader er sommervær som det er andre steder i landet. Anonymkode: 492ac...f31 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #35 Skrevet 5. juni 2023 Jeg bor i syden, og bruker mye korte kjoler med korte (midt på låret) tights. (Jeg kjører motorsykkel, og vil ikke "vise alt"). Shorts som går midt på låret eller skjørt som går over knærne, korte topper. Mye lin, silke, viskose og vevde stoffer fremfor "strikkede" stoffer. T- skjorter blir for varmt, rett og slett. Stroppeløse BH- er, jeg har en veldig flink undertøysdame som finner stroppeløse BH- er som holder mine pupper i str. D der de skal være. Da kan jeg bruke kjoler og topper med spaghettistropper. Jeg skyr syntetiske materialer som pesten, man blir veldig klam og det stinker "polyestersvette" som av treningstøy. Anonymkode: 433e2...5a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #36 Skrevet 8. juni 2023 Bruke nesten bare kjoler. Anonymkode: 1a541...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå