Gå til innhold

Sitte ute uten babycall.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville dere satt dere ut i hagen uten babycall? Barnet er 3 år. 

Anonymkode: 94739...e73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt 

Anonymkode: 0e6fc...b13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukte aldri babycall.

Anonymkode: 0e6fc...b13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem her. Men vi sitter mest på verandaen, og da hører vi jo ungene. Eventuelt de finner oss lett om de kommer ut. Men jeg har alltid med calling om vi går ut i garasjen eller skal gjøre noe. Da er det ikke like oversiktlig inn.

Anonymkode: d2919...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på om ungen klarer få kontakt og lett finner dere. Her hadde det endt med panikk siden hagen er uoversiktlig og ungen ofte har mareritt. Men om det er snakk om liten hage og kort vei fra soverom, ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: 9b80c...060

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan overlevde vi før uten all teknologien? Slapp av, du sitter i hagen, ikke på puben 10 min nede i gata 

Anonymkode: 54bd4...32d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei

Anonymkode: 2fcec...266

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. 

Anonymkode: d294c...39c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 1eca5...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, aldri brukt babycall.

Anonymkode: 3bd2e...c54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan overlevde vi før uten all teknologien? Slapp av, du sitter i hagen, ikke på puben 10 min nede i gata 

Ville du satt på puben 10 min nede i gata med babycall?

Anonymkode: b28a3...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Om treåringen skulle våkne, og ser at jeg ikke er i stua, kommer hun ut til meg. Hun vet at jeg bruker å sette meg ute eller luke litt på kveldstid nå de dagene været er fint. 

Anonymkode: 7fc5d...bd0

Skrevet

Kommer an på mye. 

Bruker barnet å våkne og rope på dere i løpet av kvelden?

Er barnet sykt/med feber?

Er soverommet på andre siden av hagen slik at dere ikke hører barnet uten babycall?

Er det trapper barnet kan ramle i om det går ut av rommet?

Sitter dere og drikker alkohol i hagen, spiller musikk eller på andre måter er mindre oppmerksomme?

Men sånn i utgangspunktet tenker jeg det i de fleste tilfeller er greit. Med forbehold om faktorene jeg har ramset opp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min på 1,5 har sovet ute uten babycall mens jeg er inne i et halvår. Jeg tenker at ungen skriker høyt nok om det er noe. Og jeg hører barnet gjennom alt. Det er biologisk fra begges side.

Anonymkode: 14e9d...b86

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

For et teit svar, babycall er iallefall 40 år gammelt (jeg er 38 og foreldrene mine hadde det iallefall). Det er jo ikke snakk om overlevelse her men om barnet kanskje blir redd, noe man jo ønsker å unngå om mulig. 

TS det kommer jo som alle sier an på barnet og hvor dere er. Tenker en på 3 år må ha mulighet til å få kontakt med foreldrene hvis hn våkner og trenger det. Men det trenger ikke være med babycall.

Anonymkode: 041da...42f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, såfremt ikke hagen er på andre siden av en trafikkert gate.

Eller at ungen kan ramle ned tre meter før den rekker å høres av foreldrene. 

Er det normalt trygt og greit, null problem. Man trenger jo ikke spille høy musikk som overdøver alt annet. 

Anonymkode: 1534c...0fe

Skrevet

Jeg er fristet til å si nei, mest fordi det er For lite informasjon i HI ditt, til at jeg kan ta stilling til det.

og hvis du ikke syns det er høyst relevant for  å vurdere denne problemstillingen, å vite hvor er rommet hans i forhold til der du sitter ute. Er det vindu åpent, sover han i seng han kan gå ut av selv og finne deg, er han generelt trygg og vant til å komme ut om det er noe, er det lett for han å skjønne hvor dere er når han får ut fra rommet sitt… etc

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg pleier å gå litt inn og ut.

Anonymkode: e51d9...e49

Skrevet
Misanthropis skrev (Akkurat nå):

Jeg er fristet til å si nei, mest fordi det er For lite informasjon i HI ditt, til at jeg kan ta stilling til det.

og hvis du ikke syns det er høyst relevant for  å vurdere denne problemstillingen, å vite hvor er rommet hans i forhold til der du sitter ute. Er det vindu åpent, sover han i seng han kan gå ut av selv og finne deg, er han generelt trygg og vant til å komme ut om det er noe, er det lett for han å skjønne hvor dere er når han får ut fra rommet sitt… etc

Forøvrig er mine to minste 1 og 3år, sover på hvert sitt rom, og vi har med to babycaller rundt i huset, når de har lagt seg på kvelden. 

AnonymBruker
Skrevet

Brukte aldri babycall til mine barn. Men, vi brukte mest terrassen og de visste at vi satt der. Ga alltid barnet beskjed om hvis vi satt ute. Det gikk helt fint med mine.

Anonymkode: ded44...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...