Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din kjæreste, samboer, ektefelle eller elsker(inne) - hva var det du falt for?

Om du skulle nevne din kjæres tre viktigste egenskaper; hvilke egenskaper ville du nevne da?

❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Humøret (lyst og lett), evnen til å la seg engasjere, tålmodigheten

Anonymkode: 870a2...7ba

Skrevet

I første omgang falt jeg for hennes sensuelle utstråling, og humor, når tiden gikk ut over kvelden så hadde vi mange gode samtaler, og merket hun var en veldig reflektert og intelligent dame, noe som er viktig for meg i en dame. Og når det ble sex slutten på kvelden, og den var fantastisk bra fra første sekund, så var jeg solgt. 

Hennes tre viktigste egenskaper vil jeg si er at hun er omsorgsfull, intelligent og lojal 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexen og sjarmen 

Anonymkode: f6cb0...3ba

AnonymBruker
Skrevet

Alltid blid, ryddig og sexy. 

Anonymkode: 0e864...777

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Falt for smilet, skjønnheten og latteren, og beste egenskapene er god humor, tøff og hardtarbeidene, og empatisk

Anonymkode: e0443...d27

AnonymBruker
Skrevet

Han lar meg være meg, får meg til å føle meg trykk og er hot af 🥰

Anonymkode: 95509...949

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han lar meg være meg, får meg til å føle meg trykk og er hot af 🥰

Trygg*

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Humøret (lyst og lett), evnen til å la seg engasjere, tålmodigheten

Anonymkode: 870a2...7ba

Dette + 

hensynsfull, omgjengelig, evnen til å få alle til å føle seg vel, at han gjør meg glad, at han lyser opp når han ser meg

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet

Vi er «to hender i ei ræv», som de sier.. Eneste mennesket jeg klarer å være sammen med i mer enn 5 min uten at jeg kjeder meg.. Elsker mannen min! Han er verdens kuleste!!!  Empatisk, morsom, deilig, superflink pappa (ikke til mitt barn, men dog…), arbeidsom, gøyal! Vi har vært sammen i 10 år, gift i 6 ✌️

Anonymkode: cd958...f62

• Hjerte 1
Skrevet

Intellektet, humoren og sexen. 

Skrevet

Omsorgsfull, tålmodig og tør alltid å være seg selv fullt ut hele tiden.

Skrevet

Jeg falt for at vi hadde en vanvittig kjemi på alle plan, vi tenker skremmende likt og kan si hva hverandre tenker på, han lar meg være meg selv på godt og vondt - og elsker meg for det, han har gode verdier, at han var en fantastisk far og ekstremt opptatt av sin sønn som har flere alvorlige diagnoser (mange menn hadde stukket av hvis de hadde hatt muligheten, og det gjorde ikke han da han gikk fra sin eks), i tillegg syntes (synes) jeg han var (er) kjempekjekk og sexy, og har en fantastisk humor. Ellers er han veldig snill og omsorgsfull, og ser det som helt naturlig å hjelpe og være til stede for de rundt seg. 

Hans tre viktigste egenskaper er at han er en svært dedikert far, som går gjennom ild og vann for sønnen sin (og de han er glad i), intelligent og omtenksom. 

Jeg er så heldig! :) 

• Hjerte 1
Skrevet

- Jeg er 100% trygg på at han aldri vil gjøre meg noe vondt. 

- Utrolig snill og sjenerøs 😊

- Alltid blid 😊 

- ...... og selvfølgelig kjekkest av dem alle 😍 

++++++ 😊

AnonymBruker
Skrevet

Han er omsorgsfull, humoristisk med glimt i øyet og raus. 

Anonymkode: 8b413...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg bet meg mest merke i tidlig i forholdet var roen hans. Følte meg trygg i armkroken fra første sekund, han bare føles trygg, stødig, rolig. Han har indre ro på en sånn måte engstelige meg bare kan drømme om og derfor var det så utrolig fint å føle at jeg fikk hvilepuls med han.

Og så setter jeg enormt pris på at han aksepterer (og elsker) hele meg, med all min bagasje og krevende sider. Han er emosjonelt moden på en måte jeg ikke har opplevd før, han gir meg all den plassen jeg trenger for å kunne være fullt og helt meg selv. 

Tredje egenskapen jeg er takknemlig for er at han er lystig til sinns. Er stort sett alltid i godt humør, lar seg ikke påvirke av stress, er enkel å holde fornøyd. Han trenger liksom ikke så mye i livet for å ha det bra og det er veldig deilig.

Anonymkode: 3c023...b89

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er ekstremt snill.

Han er pålitelig/til å stole på/trofast.

Han elsker MEG❤️

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet, pikken og det gode humøret.

Anonymkode: 0b604...6d4

Skrevet

Hun ser alltid på meg med kjærlighet i blikket.

Vi forstår hverandre og snakker mye og godt sammen. Vi hører med én gang på stemmen til den andre hvordan h*n føler seg.

Vi er begge to frie sjeler i en konvensjonell innpakning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi er «to hender i ei ræv», som de sier.. 

Anonymkode: cd958...f62

Så...tette? 😄 Aldri hørt det uttrykket før. 

Anonymkode: f1942...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...