Gå til innhold

Spurte han om et spørsmål og han gav dette svaret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date med en fyr for 2-3 uker siden. Så snakket vi løst om ganske mye ting. Han har jobbet Forsvaret i noen år, men ikke nå lengre. Begge var litt fulle.

Så spurte jeg han: var du i utlandet og slikt? Så sa han: ja var i Afghanistan. Så sa jeg:  jeg har ei vennine ifra der, hvilket år var du der? Så sa han; nei det vil ikke du vite hehe, men var der i 2004.  Var det et rart svar fra han? Han var ikke akkurat så full

Anonymkode: 46653...1a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han ønsket kanskje ikke å fortelle deg at han var mer enn 40 år? Skjønner vel egentlig ikke hva du mener med rart svar.

Anonymkode: fe12c...83d

• Liker 5
Skrevet

Nei

Skrevet

Du overtenker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Var på date med en fyr for 2-3 uker siden. Så snakket vi løst om ganske mye ting. Han har jobbet Forsvaret i noen år, men ikke nå lengre. Begge var litt fulle.

Så spurte jeg han: var du i utlandet og slikt? Så sa han: ja var i Afghanistan. Så sa jeg:  jeg har ei vennine ifra der, hvilket år var du der? Så sa han; nei det vil ikke du vite hehe, men var der i 2004.  Var det et rart svar fra han? Han var ikke akkurat så full

Anonymkode: 46653...1a8

Det er svært få soldater som ønsker å snakke om sine utplasseringer. Synes ikke svaret hans var rart. 

Anonymkode: a5c20...9ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

"Det vil du ikkje vete. Hehe..." = eg er sikkert for gamal for deg, hehe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...