AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg er 7 dpo idag, og pleier å ha 13 dager mellom EL og mens. Når kan jeg da teste med disse tidlig testene (6 dager før forventet mens). Søndag? Eller i morgen? Da er jeg jo evt. bare 8 dpo. Anonymkode: 41557...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Etter jeg opplevde kjemisk, har jeg bestemt meg for å aldri mer teste før ikm dagen. Jeg og mannen ble helt knust da jeg begynte å blø på ikm dagen og 4 dager før var testen positiv. De fleste graviditeter ender som regel i kjemisk før ikm dato Anonymkode: c4620...2df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 Test 13 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 3. juni 2023 #4 Del Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er 7 dpo idag, og pleier å ha 13 dager mellom EL og mens. Når kan jeg da teste med disse tidlig testene (6 dager før forventet mens). Søndag? Eller i morgen? Da er jeg jo evt. bare 8 dpo. Anonymkode: 41557...5a0 Jeg har aldri fått positiv test 8dpo som gravid, har alltid vært 10dpo før positiv test selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå