AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Får ofte spørsmål om insta nesten før samtalen har kommet igang. Er det vanlig å legge til Tinder-folka på sosiale medier så fort? Anonymkode: 1a1e2...a8f
exictence Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Tja, jeg gjør det. Hva er farlig med det? Så kan de få et mer inntrykk av hvem jeg er.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Nei, det er bare menn som vil ha følgere og som aldri inviterer på date uansett så hvorfor ha de der i privatlivet mitt Anonymkode: b7c12...e82 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 Jeg lar de legge til meg 🤷🏻♀️😅 Anonymkode: de1c4...a36
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Skrevet 2. juni 2023 Kunne ikke falt meg inn å legge til fremmede på private kontoer? Hvorfor så desperat? Anonymkode: 2f9cc...8ae 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Skrevet 2. juni 2023 Jeg har ikke Insta, men har Facebook og Snap. Har faktisk aldri blitt spurt om jeg har Instagram, men det jeg synes er skikkelig sært er om jeg får venneforespørsel på Facebook før første date. Det er en uskikk. Synes også at Snap før første date og før man vet om det blir et forhold er helt feil. Blir det ikke forhold, må jeg uansett fjerne mannen fra Snap og Facebook. Men jeg er veldig enten/ eller angående dette. K30+ Anonymkode: 26532...f54 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kunne ikke falt meg inn å legge til fremmede på private kontoer? Hvorfor så desperat? Anonymkode: 2f9cc...8ae Helt enig. Det fremstår bare desperat av den som spør. Tinder er bra nok før første date. Anonymkode: 26532...f54 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får ofte spørsmål om insta nesten før samtalen har kommet igang. Er det vanlig å legge til Tinder-folka på sosiale medier så fort? Anonymkode: 1a1e2...a8f Nei, men de henger deg gladelig ut i diverse nettfora. Anonymkode: 42f34...9a8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Skrevet 2. juni 2023 Gidder ikke det lenger, de følger, jeg godtar, jeg ønsker ikke å treffes igjen eller vi hadde bare vennskapelig kjemi og de avfølger. Og sånn går no dagan. Nå lar jeg bare venner følge meg og godtar menn etter vi har begynt å treffes litt seriøst Anonymkode: a97ae...d56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå