Gå til innhold

Sambo hintet til at jeg har problemer med alkohol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på lønningspils i går og da jeg kon hjem sa sambo velkommen hjem håper du har hatt det fint…..er du brisen?

Jeg ble helt satt ut. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det annet enn at jeg er tydeligvis potensiell alkoholiker i sambos øyne. Bør jeg gjøre det slutt eller bør vi kontakte parterapeut? 

Anonymkode: 1361c...1d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var på lønningspils i går og da jeg kon hjem sa sambo velkommen hjem håper du har hatt det fint…..er du brisen?

Jeg ble helt satt ut. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det annet enn at jeg er tydeligvis potensiell alkoholiker i sambos øyne. Bør jeg gjøre det slutt eller bør vi kontakte parterapeut? 

Trollingen på KG er virkelig bare blitt et laaaangt gjesp! 🙄

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du at han tror du har et alkoholproblem bare fordi han spurte om du var brisen? 

Tenker at det er du og ikke han som overdriver her😆

Anonymkode: 30ea9...438

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

du tolka alt det ut av at han kun spurte om du var brisen?

Anonymkode: 56ee1...89d

• Liker 3
Skrevet

🧌🧌🧌🧌🧌🧌

AnonymBruker
Skrevet

Ts er du brisen?

Anonymkode: 326aa...46c

• Nyttig 5
Skrevet

Min man spurte om jeg var blitt høy når jeg kom hjem igår da jeg hadde tatt på meg høyhælte sko...tror han jeg driver med narkotika?? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hahahah

Anonymkode: 45f41...360

Skrevet

Tror kanskje TS skal lese hva brisen betyr.

Skrevet

Hvis du tror han hinter til et alkoholproblem av en slik kommentar, så har du trolig tenkt den tanken selv. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kom hjem fra lønningspils og fikk dette spørreskjemaet der jeg svarte etter beste evne:

received_244400193280545.jpeg

Endret av A-hunter
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
A-hunter skrev (11 minutter siden):

Kom hjem fra lønningspils og fikk dette spørreskjemaet:

received_244400193280545.jpeg

:fnise:

Anonymkode: 663ec...482

AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: 31a8f...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brisen betyr LITT beruset. Smilte han oppriktig da han sa det? Eller var han sur fordi du hadde sovnet i komposthaugen til naboen?

Lurer på hvor full du var, og om du drikker flere ganger i uken. Siden du tolket det han sa som at du er alkoholiker, så synes du gjerne selv at du drikker mye?

Anonymkode: 9bb82...e4e

AnonymBruker
Skrevet
Ellevill skrev (2 timer siden):

Trollingen på KG er virkelig bare blitt et laaaangt gjesp! 🙄

Var den bedre før?

Anonymkode: 07fe5...ebb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var den bedre før?

Anonymkode: 07fe5...ebb

Ja!! Feks den tråden om han som hadde funnet seg en dame han hadde det så kjekt med, begge likte å spise mat, se på tv, hun lo av vitsene hans og var alltid i godt humør. Eneste aberet var at hun hadde Downs…gjett om det ble leven før tråden forsvant!! 

Anonymkode: c228e...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...