galaxii Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) Jeg lurer på om noen. Vet om dersom jeg gifter/gir pengergave, vil mottaker da se alder på den som gifter? Endret 4. juni 2023 av galaxii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 12. juni 2023 #3 Del Skrevet 12. juni 2023 Per infoen tiktok selv har lagt ut på sine FAQ sider, ser det ikke ut som man kan gi gave anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 20. juni 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juni 2023 anon01 skrev (På 12.6.2023 den 12.24): Per infoen tiktok selv har lagt ut på sine FAQ sider, ser det ikke ut som man kan gi gave anonymt. Ok. Jeg har ser jeg må taste inn rett fødselsnr. Når jeg skal fylle på tiktok gave kontoen fra min bank konto, så jeg bare lurer på om mottaker er i stand til å se dette.jeg har 3 tiktok konto ut fra 3 Facebook sider og er stort sett kallenavn så jeg lurer da på om mottaker av gaver får inn ekte navn og alder. Gi gjerne flere tilbake meldinger på dette da d er viktig å finne ut av for meg av årsaker jeg ikke har så lyst til å utdype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå