Gå til innhold

Bruker han meg som psykolog?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket i en god periode med en jeg «dater» eller «roter med.» En super snill fyr som viser han vil godt, sier fine ting osv. Merker da at det er noe som ikke stemmer. Finner på ting sjeldent, det er heller venner som frister mere. Blir aldri invitert med på dette. Han skriver ekstremt mye til meg, det blir veldig mye om han og hannes sårbarhet. Forteller at han aldri har åpnet seg slikt for noen. Føler jeg blir brukt for at han skal få ventilert seg, men detter er også en «egoistisk» tanke av meg. Vil selvsagt være en han kan være åpen til, men når det kommer til meg så føler jeg at han ikke viser interesse for mitt liv eller det rundt meg. Spør meg aldri egentlig, men kanskje det bare er slikt menn er? Spørsmålene går igjen: Hvordan har dagen vært og hva gjør du idag. En annen ting jeg har notert er at rett etter sex er det stress med å komme seg avgårde for da er det andre planer. Vet ikke helt hva man skal gjøre i en sånn situasjon😅

Anonymkode: 154ae...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør meg aldri egentlig, men kanskje det bare er slikt menn er?

Nei, det er ikke sånn menn er.

Spørsmålene går igjen: Hvordan har dagen vært og hva gjør du idag.

Det er jo veldig hyggelige spørsmål som viser interesse for deg og hva du gjør. 

En annen ting jeg har notert er at rett etter sex er det stress med å komme seg avgårde for da er det andre planer. Vet ikke helt hva man skal gjøre i en sånn situasjon😅

Anonymkode: 154ae...ac1

Hm, det er ikke ok oppførsel. Er det rett etterpå? Bruker dere og litt tid på kos etter? 

Det er mange som liker å gjøre ting, og det tar jeg som veldig positivt. Men at han ikke involverer deg, det høres ikke bra ut. Hvis det da ikke er fordi du har virket avvisende til hans  interesser. Kanskje han tenker at du ikke synes det er noe kjekt å være med på hans interesser.

Foreslår du ting dere kan gjøre sammen? Vil han det når du spør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...