AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Og hvilket merke, før du eller tannlegen så at tannkjøttet hadde begynt å trekke seg tilbake? Anonymkode: c9bcc...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Har snust daglig, men lite (ca 5 om dagen) i ca fem år. Tannlegen har enda ikke sagt noe.. og det har ikke jeg heller😅 Anonymkode: 076b0...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 4 eller noe sånn. Ikke mye, og det er nok bare jeg (og evt. en tannlege) som ser det, men den siden jeg snuste desidert mest på har pittelitt høyere tannkjøtt på fortanna enn andre siden. Sluttet pga. det, og av at jeg fant ut at snus etser bort emaljen, så det går ikke an å bleke bort misfargingen. Snuste vanlig og hvit Skruf uten smak, styrke 4. Anonymkode: 986ea...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 Null, jeg synes snusing er grisete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg synes jeg merket forskjeller i munnen etter et år. Da sluttet jeg. Anonymkode: 6fcc7...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Del Skrevet 2. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Null, jeg synes snusing er grisete Synes det samme! Har aldri snust, men røyker. Anonymkode: 59397...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 2. juni 2023 #7 Del Skrevet 2. juni 2023 Ingen. Ikke en dag en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes det samme! Har aldri snust, men røyker. Anonymkode: 59397...bae 🤢 Anonymkode: b527b...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Del Skrevet 2. juni 2023 3 hours ago, Lurven said: Null, jeg synes snusing er grisete 41 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det samme! Har aldri snust, men røyker. Anonymkode: 59397...bae 40 minutter siden, rampeguri said: Ingen. Ikke en dag en gang. Spørsmålet er altså hvor lang tid det tok før tannkjøttet deres begynte å trekke seg tilbake. Det er et spørsmål til folk som faktisk har brukt snus. Anonymkode: 6fcc7...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #10 Del Skrevet 2. juni 2023 nei kun røyk, snus er ekkelt bare for viking Anonymkode: f0cd5...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Del Skrevet 2. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: nei kun røyk, snus er ekkelt bare for viking Anonymkode: f0cd5...df6 Du leste ikke spørsmålet du heller nei? Anonymkode: 6fcc7...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #12 Del Skrevet 2. juni 2023 Byttet ut røyk til snus for 8år siden, varier mye i merker, men er blant de sterkeste merkene, og ikke brun, ingen forskjell på tannkjøtt og tenner, men lommeboken lider litt, så tenkte gi det ett forsøk på å slutte Anonymkode: 57779...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #13 Del Skrevet 2. juni 2023 Har snust i ca 15 år, uten at tannlegen har kommentert (og jeg er en STORforbruker). Anonymkode: b24d3...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå