Gå til innhold

Folk som overser andre lenge før de plutselig tar kontakt igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk som overser venner lenge før de plutselig tar kontakt igjen å later som ingenting. Gjør det flere ganger også. Hvorfor gjør folk sånn? Har du gjort det før? 

Anonymkode: 52db3...f0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Konfliktskye? 

Anonymkode: 6ff0f...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Er midt i normale samtaler plutselig så tviler 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de rett og slett har det travelt...? Eller trenger litt tid for seg selv? 

Jeg er en sånn. Jeg er midt i småbarnstiden, og har ikke tid og overskudd til å være sosial. Ikke har jeg spesielt mye interessant å bidra med i en sosial interaksjon - mtp at det er fyfy å prate om ungene sine, og jeg omtrent ikke gjør noe som helst annet enn husarbeid og unge-relaterte ting.... 

Anonymkode: baab4...554

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje de rett og slett har det travelt...? Eller trenger litt tid for seg selv? 

Jeg er en sånn. Jeg er midt i småbarnstiden, og har ikke tid og overskudd til å være sosial. Ikke har jeg spesielt mye interessant å bidra med i en sosial interaksjon - mtp at det er fyfy å prate om ungene sine, og jeg omtrent ikke gjør noe som helst annet enn husarbeid og unge-relaterte ting.... 

Anonymkode: baab4...554

Nei, ikke fy fy å prate om ungen sin 🥰 bare ikke heletiden og eks om hvor mange bleier man bytter. 😅

Les litt mellom slagene. Les nyheter etc. Masse man kan prate om. Det er viktig med påfyll mentalt og sosialt. 

Hilsen hjemmeværende mor. 

Anonymkode: 6ff0f...3b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger hvis du mener på meldinger. Plutselig blir jeg opptatt med noe, glemmer å svare når jeg får ledig tid, er overveldet og utslitt og klarer ikke formulere svar osv. Var verst i perioder der barna krevde mye tilstedeværelse av meg, mentalt og/ eller fysisk. 

Anonymkode: 4dad2...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det ofte. Sliter psykisk og orker ikke kontakt med omverdenen i perioder. Mener ikke noe personlig med det. 

Anonymkode: 137c3...dcb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Folk som overser venner lenge før de plutselig tar kontakt igjen å later som ingenting. Gjør det flere ganger også. Hvorfor gjør folk sånn? Har du gjort det før? 

Ja det har jeg gjort med to stykker som verken gav meg interessante samtaler. En dag når det passet meg tok jeg kontakt og alt var som før. 

Anonymkode: deb2f...820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...