AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #21 Skrevet 2. juni 2023 Pipaluk skrev (1 time siden): Jeg kan ikke svare på de beskyldningene hun kommer med. Vi har hatt en dialog og den kan jeg ikke lenger besvare. Ok, da er du blokkert på Messenger også, hvis du ikke kan svare. Anonymkode: a1e8d...6f6
Pipaluk Skrevet 2. juni 2023 Forfatter #22 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ok, da er du blokkert på Messenger også, hvis du ikke kan svare. Anonymkode: a1e8d...6f6 Men gir dette mening hvis jeg også kan blokkere henne?
Bombasi Skrevet 3. juni 2023 #23 Skrevet 3. juni 2023 Pipaluk skrev (22 timer siden): Betyr det at hun har blokkert meg? Slettet profilen på Messenger? Får ikke søkt opp profilen hennes. Ja, hun har blokkert deg. Og med det mister du all tilgang til alt hun har delt tidligere, samt kan ikke søke henne opp. Hvorvidt hun kan lese det du skriver/deler i grupper er jeg usikker på. Men jeg tror hun kan det, for du har ikke blokkert henne tilbake.
Pipaluk Skrevet 3. juni 2023 Forfatter #24 Skrevet 3. juni 2023 Bombasi skrev (10 minutter siden): Ja, hun har blokkert deg. Og med det mister du all tilgang til alt hun har delt tidligere, samt kan ikke søke henne opp. Hvorvidt hun kan lese det du skriver/deler i grupper er jeg usikker på. Men jeg tror hun kan det, for du har ikke blokkert henne tilbake. Kan hun kommentere?
Heipådeg24 Skrevet 3. juni 2023 #25 Skrevet 3. juni 2023 Pipaluk skrev (2 minutter siden): Kan hun kommentere? Nei
Pipaluk Skrevet 3. juni 2023 Forfatter #26 Skrevet 3. juni 2023 Heipådeg24 skrev (57 minutter siden): Nei Kunne hun blokkert meg om jeg var admin i gruppa? Er det noen innstillinger som hindrer det?
Heipådeg24 Skrevet 3. juni 2023 #27 Skrevet 3. juni 2023 Pipaluk skrev (7 minutter siden): Kunne hun blokkert meg om jeg var admin i gruppa? Er det noen innstillinger som hindrer det? Jeg tror ikke det men jeg er ikke sikker 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå