Gå til innhold

Hjelp! Er dette svindelforsøk?? (Bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (1 time siden):

Men du har sikkert fått Mail om at det er kommet noe til deg på Digipost?

Kanskje du er som mannen min som får 100 spammail for dagen 😵‍💫

Håper dette ordner seg

Ja, det er det som er problemet. Jeg får ekstreme mengder med spammails som jeg skrev.. jeg sletter hver dag, kanskje 40 om dagen, men det blir uansett ofte oversett noe og det hender også at viktige meldinger har havnet i søppelpost sammen med masse andre spammailer, det blir utrolig uoversiktlig. 

Anonymkode: 04bce...dd9

AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (1 time siden):

Uff.

Fellesutgifter er sikret med legalpant i leiligheten. Men jeg må si at det var utrolig strengt å skulle tvangsselge leiligheten for en ubetalt faktura. Er det OBOS som er forretningsfører? 

Nei, det er klare finans 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er det som er problemet. Jeg får ekstreme mengder med spammails som jeg skrev.. jeg sletter hver dag, kanskje 40 om dagen, men det blir uansett ofte oversett noe og det hender også at viktige meldinger har havnet i søppelpost sammen med masse andre spammailer, det blir utrolig uoversiktlig. 

Får du spam mail i Digipost?

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Får du spam mail i Digipost?

Nei.. på mailen min sånn at jeg ikke ser varslmailene om digipost. Jeg logger aldri inn på digipost, jeg har vært sløv på det da jeg har alt på automatisk trekk osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjønner. Hadde samme problemet, men fikk hjelp til å ordne meg en ny e-post -konto. Det bør du også gjøre. Litt jobb å informere alle kontakter om ny mailadresse, men vel verdt det. Unngår slike ubehageligheter som dette. 

Mannen min er det ikke vits i å sende e-post til, så han kan fort oppleve noe sånt.

Skrevet

Ryddet for feilpostet innlegg og svar til dette.

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/2/2023 at 12:23 PM, AnonymBruker said:

Jeg våknet nå opp og skjekket mailen min og der denne. Jeg trykket ikke på noen ting og logget meg inn på digipost på normal måte og kunne ikke finne noe lignende brev der. Jeg fikk helt hjertebank. Er det svindelforsøk? 

Screenshot_20230602_122005_Email.jpg

Dette er 100% svindel. Posten har ikke noe som heter Posten SIgnering

Anonymkode: 60535...9b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er 100% svindel. Posten har ikke noe som heter Posten SIgnering

Anonymkode: 60535...9b0

Det var ikke svindel nei. Jeg ringte jo til tingretten og til klare finans. Og logget meg inn på posten manuelt og fant brevet der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...