AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Del Skrevet 2. juni 2023 Har du ligget med noen av naboene dine? Hvor nærme naboer? Jeg lå med en jente på studentbyen jeg bodde på, men vi bodde i hver vår blokk. Hva er bra med sex med noen i nabolaget? Hva er ikke bra med det? Anonymkode: 6bffa...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #2 Del Skrevet 2. juni 2023 Ja, har ligget med en nabo. Ikke noe spesielt med det Anonymkode: 74421...1a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Del Skrevet 2. juni 2023 Don’t shit where you eat. Anonymkode: 429ad...f2a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Del Skrevet 2. juni 2023 Nei, slikt er bare kleint, blir det dårlig, så skal man møte denne personen ganske jevnlig, jeg liker lite nok å møte på naboer fra før Anonymkode: 8e27c...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #5 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, har ligget med en nabo. Ikke noe spesielt med det Anonymkode: 74421...1a0 Enig, ingenting spesielt med det. Har også hatt sex med folk i nabolaget flere steder jeg har bodd, men aldri med nærmeste nabo. Det nærmeste var ei kåt "gilf" i oppgangen ved siden av, når jeg bodde i lavblokk på Oslo-sørøst. Herregud så kåte og ville en del "eldre" utsultede damer kan være. Anonymkode: 3a92d...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #6 Del Skrevet 2. juni 2023 Har hatt sex m min nærmeste nabo (bor i leiligheten over meg) Ikke det værste jeg har gjort i senga kan man si, veldig kompatible. Anonymkode: 05ba8...cb0 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #7 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har hatt sex m min nærmeste nabo (bor i leiligheten over meg) Ikke det værste jeg har gjort i senga kan man si, veldig kompatible. Anonymkode: 05ba8...cb0 Så gøy! Har litt lyst på en dame i oppgangen min. Anonymkode: 6bffa...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #8 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har hatt sex m min nærmeste nabo (bor i leiligheten over meg) Ikke det værste jeg har gjort i senga kan man si, veldig kompatible. Anonymkode: 05ba8...cb0 Hvordan havnet dere i sengen? date? fest? bare møttes i trappen og gikk til sengs? Anonymkode: 6bffa...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #9 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig, ingenting spesielt med det. Har også hatt sex med folk i nabolaget flere steder jeg har bodd, men aldri med nærmeste nabo. Det nærmeste var ei kåt "gilf" i oppgangen ved siden av, når jeg bodde i lavblokk på Oslo-sørøst. Herregud så kåte og ville en del "eldre" utsultede damer kan være. Anonymkode: 3a92d...843 Hm, hvor gammel var hun? Høres spennende ut! Anonymkode: 6bffa...aa0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #10 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hm, hvor gammel var hun? Høres spennende ut! Anonymkode: 6bffa...aa0 Nesten fælt å si det, men hun var 68 (så mye yngre ut) og jeg var33. 35 år eldre, men Gud for et villdyr i sengen. Anonymkode: 3a92d...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #11 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nesten fælt å si det, men hun var 68 (så mye yngre ut) og jeg var33. 35 år eldre, men Gud for et villdyr i sengen. Anonymkode: 3a92d...843 Så gøy! Mange ganger? Anonymkode: 6bffa...aa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #12 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så gøy! Mange ganger? Anonymkode: 6bffa...aa0 Ja, spesielt når jeg var småfull og kåt, og jeg ikke fikk meg noe andre steder. Hun var "nødsfitta" mi. Hun var helt utsultet, og sugen på bekreftelse. Gubbene på hennes alder fikk det knapt nok til. Anonymkode: 3a92d...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #13 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, spesielt når jeg var småfull og kåt, og jeg ikke fikk meg noe andre steder. Hun var "nødsfitta" mi. Hun var helt utsultet, og sugen på bekreftelse. Gubbene på hennes alder fikk det knapt nok til. Anonymkode: 3a92d...843 Kan legge til at jeg gikk aldri ned på henne, eller noe teknisk avansert sex. Det var hun heller ikke interessert i, kun rå dyrisk "parring". Hun var så søkkvåt og sprengkåt at du aner det ikke. Anonymkode: 3a92d...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #14 Del Skrevet 2. juni 2023 Har en nyinnflyttet nabo som er veldig kjekk. I blandt når jeg soler meg toppløs på verandaen (ingen innsyn) så har det hendt jeg har tenkt "hva om han stikker hodet sitt rundt kanten (betongvegg i mellom, men verandaene på rekke ) og ser meg nå" men jeg hadde aldri gjort noe med han. Har også sett et par naboer fra blokka på Tinder men det ville vært så utførlig kleint og ødeleggende å komme til det stadiet hvor noen blir avvist og man vil unngå å møte på hverandre og får angst hver gang man skal ut og inn døra. Det hadde begrenset livet mitt så mye og gjort det så stress å bo her så jeg vil ikke risikere det Anonymkode: 90013...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #15 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har en nyinnflyttet nabo som er veldig kjekk. I blandt når jeg soler meg toppløs på verandaen (ingen innsyn) så har det hendt jeg har tenkt "hva om han stikker hodet sitt rundt kanten (betongvegg i mellom, men verandaene på rekke ) og ser meg nå" men jeg hadde aldri gjort noe med han. Har også sett et par naboer fra blokka på Tinder men det ville vært så utførlig kleint og ødeleggende å komme til det stadiet hvor noen blir avvist og man vil unngå å møte på hverandre og får angst hver gang man skal ut og inn døra. Det hadde begrenset livet mitt så mye og gjort det så stress å bo her så jeg vil ikke risikere det Anonymkode: 90013...090 best å ikke pule noen en møter i døren. ellers i borettslaget burde gå greit. Anonymkode: 6bffa...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #16 Del Skrevet 2. juni 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan legge til at jeg gikk aldri ned på henne, eller noe teknisk avansert sex. Det var hun heller ikke interessert i, kun rå dyrisk "parring". Hun var så søkkvåt og sprengkåt at du aner det ikke. Anonymkode: 3a92d...843 Misunner deg ass, ei som du bare kan tømme deg i 😀 Anonymkode: 99288...a12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #17 Del Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Misunner deg ass, ei som du bare kan tømme deg i 😀 Anonymkode: 99288...a12 Med fare for å bli slettet for brukerdebatt ..... Ja, det var en fin tid. Det begynner å bli noen år siden nå. Litt "ekkelt og skamfullt" å tenke på at en har hatt vill og gloheit sex med ei som er 4 år eldre enn min egen mor ..... men men, gjort er gjort. Alderen sto ikke risset i pannen på henne, og hun klarte å kåte meg opp med sitt sprudlende vesen og sensuelle/erotiske utstråling. Hun virket ikke til å være i nærheten av sin egentlige alder. Anonymkode: 3a92d...843 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #18 Del Skrevet 2. juni 2023 Hadde sex med en nabo. Angret siden han ble betatt og ønsket mer. Følte jeg måtte leve i skjul en stund. Men ble bedre da jeg sa ifra at det ikke var gjensidige følelser. Omgås i ny og ne, og nå er det ikke kleint. Anonymkode: 53890...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #19 Del Skrevet 2. juni 2023 Tja ... er jo praktisk med en pulevenn bare noen meter unna. Trenger ikke være noe prosjekt å rusle over og få seg noe. Hvorfor skulle det bli kleint? Eneste måtte være at man overhodet ikke passet sammen i senga. Men hva er sjansen for at det blir så katastrofe? Anonymkode: 4c76e...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 2. juni 2023 #20 Del Skrevet 2. juni 2023 Navigerte litt rundt på en app med «voksenformål», og kom i kontakt med et par. Vi avtalte at jeg skulle komme til dem for å hygge oss litt. Da de sendte adressen, så jeg jo fort at dette var gaten nedenfor meg. Jeg hadde kun sett bilder hvor ansiktene var delvis dekket av hår, men de som lukket opp døra, kjente jeg jo kjapt igjen. Hadde sett dem på kveldstur, i butikken, den lokale kinarestauranten osv. Kvelden gikk strålende, og vi treffes fra tid til annen enda👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå