AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #1 Skrevet 2. juni 2023 Jeg har fått plass til å selge klær som guttungen har vokst ut av i en fin bruktbutikk på vårt lokale kjøpesenter. Jeg har aldri solgt slikt før og prøver å få en liten pekepinn på hvordan jeg priser plaggene.. Pris skal være per plagg evt sett.. Har mye klær i forskjellige str som er helt ubrukt da min sønn er veldig sensitiv på sømmer o.l, mesteparten av klærene er fra merker som Nike, hummel, adidas og noe litt dyrere fra gant, calvin klein m.f. Masse ubrukte sko fra vans og Nike og en hel del yttertøy fra gode kvalitetsmerker.. Har sett litt rundt på finn og klar som allerede er priset i butikken, men synes ofte secondhand produkter blir for høyt priset og jeg vil ikke ta for hardt i.. Hva ville dere priset pent brukte og ubrukte plagg? Jeg ønsker gjerne å få solgt unna kjapt da jeg har masse klær og og får bare ha klærne der i en begrenset periode med en begrenset mengde plagg om gangen... Hva ville andre betalt for sånt? Anonymkode: 6d6aa...a4e
Sofakona Skrevet 2. juni 2023 #2 Skrevet 2. juni 2023 Kanskje 50-100 kroner, bedre å få solgt mye til litt lavere pris en dyrt og noen plagg. Pluss slik jeg kjøper koster tung 149-299 nytt. Så brukt bør være billigere 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #3 Skrevet 2. juni 2023 Jeg ville lagt meg litt under prisene på det som er til salgs i samme butikk, om du ønsker rask omsetning. Selv om de er penere brukt og i "merker". Jeg driter i merker når jeg handler til ungene, jeg hadde aldri betalt ekstra for at det sto Nike på skjorten, liksom.. Her jeg bor har vi en genial bruktbutikk av typ leie-hylleplass-og-selge-klærene-og-gi-butikken-x-antall-prosent. Her ligger basic overdeler gjerne i alt fra 20-60 kroner. Det synes jeg er helt ok pris. Jeg ser noen reklamerer veldig med at det er MErker, Levis, Hugo Boss, etc, og prøver å ta over 100 kr for en enkel topp.. Disse har ikke rask turnover, for å si det sånn. Anonymkode: f7f7b...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #4 Skrevet 2. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått plass til å selge klær som guttungen har vokst ut av i en fin bruktbutikk på vårt lokale kjøpesenter. Jeg har aldri solgt slikt før og prøver å få en liten pekepinn på hvordan jeg priser plaggene.. Pris skal være per plagg evt sett.. Har mye klær i forskjellige str som er helt ubrukt da min sønn er veldig sensitiv på sømmer o.l, mesteparten av klærene er fra merker som Nike, hummel, adidas og noe litt dyrere fra gant, calvin klein m.f. Masse ubrukte sko fra vans og Nike og en hel del yttertøy fra gode kvalitetsmerker.. Har sett litt rundt på finn og klar som allerede er priset i butikken, men synes ofte secondhand produkter blir for høyt priset og jeg vil ikke ta for hardt i.. Hva ville dere priset pent brukte og ubrukte plagg? Jeg ønsker gjerne å få solgt unna kjapt da jeg har masse klær og og får bare ha klærne der i en begrenset periode med en begrenset mengde plagg om gangen... Hva ville andre betalt for sånt? Anonymkode: 6d6aa...a4e Ta deg en titt i butikken du skal selge i. Slike butikker har en helt egen indre logikk, og priser kan variere MYE mellom to helt tilsvarende butikker i samme område. Jeg har to i ok kjøreavstand fra meg, og den ene er veldig rimelig, type kjole med lappen på til 70 kroner. Den andre er mer type 150-200 for samme kjolen. Så sjekk. Og så legger du deg greit under. Og om du ikke selger raskt nok? Pris deg ned. Anonymkode: 1e743...fa9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå